// پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

ویدیوهای جدید بازی Ghost of Tsushima، محیط زیبای بازی را نشان می‌دهد [E3 2018]

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در جریان نمایشگاه E3 2018 چند ویدیوی جدید از محیط بازی Ghost of Tsushima منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

در جریان پوشش PlayStation Live در نمایشگاه E3 2018 در شهر لس آنجلس، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی چند ویدیوی فوق‌العاده از محیط بازی Ghost of Tsushima نشان داد.

جیسون کانل (Jason Connell) کارگردان هنری بازی Ghost of Tsushima هم در رابطه با این ویدیوها توضیحاتی را ارائه داد که واقعا تحسین برانگیز هستند. تمامی این ویدیوها با اضافه شدن جلوه‌های مربوط به عمق میدان تصاویر توسط ادیتور داخلی استودیوی Sucker Punch، همگی از داخل محیط بازی گرفته شده‌اند.

ویدیو با نشان دادن عبور نور خورشید از میان یک جنگل بسیار زیبای بامبو آغاز می‌شود. در ادامه شما می‌توانید کشتزاری را در کنار یک دریاچه مشاهده کنید که آسمانش با ابرهای در حال حرکت و پرندگان و حشرات مزین شده است. پس از آن یک نمای بسیار زیبا از یک گلزار را مشاهده می‌کنید که با نور خورشیدی که روی آن می‌تابد، بسیار زیبا و شاعرانه‌ شده است.

این ویدیو در ادامه یک خیمه مغولی را در کنار شعله‌های آتش بسیار زیبا نشان می‌دهد و در انتها می‌توانید جلوه‌های بصری شعله‌های آتش و نورپردازی فوق‌العاده‌ای را در نمای سوختن یک خانه مشاهده کنید.

بازی Ghost of Tsushima به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 در تاریخ نامعلومی عرضه می‌شود. تریلر گیم‌پلی این بازی در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018 نشان داده شد و علاوه بر این تریلر بخش سرگرمی سونی چند تصویر بسیار زیبا از بازی را منتشر کرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی محیط بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را با وبسایت زومجی درمیان بگذارید.

دانلود از وبسایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده