نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵

تصاویر جدیدی از بازی Firewall Zero Hour منتشر شد [E3 2018]

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در جریان نمایشگاه E3 2018 تصاویر جدیدی را از بازی واقعیت مجازی Firewall Zero Hour منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی تصاویر جدیدی را از بازی تیراندازی Firewall Zero Hour استودیو First Contact Entertainment منتشر کرده است که بخش‌های مختلفی از بازی را به نمایش در می‌آورد.

بازی Firewall Zero Hour یک بازی واقعیت مجازی است که امکان دسترسی به دوازده کاراکتر قابل بازی و مجموعه‌ای از اسلحه‌ها و تفنگ‌های قابل ارتقا را برای بازیکنان فراهم می‌کند. بازیکنان می‌توانند با انتخاب جبهه مهاجمان یا مدافعان در یکی از دو تیم چهارنفره قرار گیرند و به انجام ماموریت‌ها اقدام کنند. این بازی به طور کامل از کنترلر هدف‌گیری پلی‌استیشن یا PlayStation Aim Controller پشتیبانی خواهد کرد.

حتی با توجه به سابقه این ژانر در واقعیت مجازی می‌توان تجربه بازی Firewall Zero Hour را جذاب و هیجان‌انگیز توصیف کرد و این بازی هنوز راه زیادی پیش رو دارد. بازی Firewall Zero Hour به صورت انحصاری برای هدست پلی استیشن VR منتشر خواهد شد و با اینکه هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد که به زودی شاهد انتشار آن باشیم.

شما می‌توانید تمام اخبار مربوط به کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018 را از اینجا مطالعه و تصاویر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید. همچنین فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Firewall Zero Hour

Firewall Zero Hour


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده