نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۴

بازی The Elder Scrolls Blades برای پلتفرم‌های مختلفی منتشر می‌شود [E3 2018]

طبق اعلام بتسدا در نمایشگاه E3 2018، بازی موبایل The Elder Scrolls Blades ممکن است در آینده برای پلتفرم‌های مختلفی پورت شود. 

Skyrim بدون شک یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی در سال‌های اخیر است و بتسدا هم این بازی را روی پلتفرم‌های مختلفی تا به امروز پورت کرده است. این مساله پورت شدن اسکایریم روی پلتفرم‌های مختلف، باعث خلق شدن یک سری شوخی‌های مختلف هم شده است و حتی خود بتسدا هم در جریان کنفرانس E3 2018 خود، به شوخی با این موضوع پرداخت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، پیت هاینز، مدیر بخش مالی بتسدا، تایید کرده که بازی موبایل The Elder Scrolls Blades، ممکن است حتی در مقایسه با اسکایریم، روی پلتفرم‌های بیش‌تری هم پورت شود!

The Elder Scrolls Blades فعلا به عنوان یک بازی موبایل معرفی شده است ولی به گفته پیت هاینز، این بازی به شکلی طراحی شده است که به‌راحتی می‌توان آن را روی پلتفرم‌های دیگر هم منتشر کرد. هاینز از این نظر The Elder Scrolls Blades را با Fallout Shelter مقایسه کرده که این اثر هم ابتدا برای موبایل منتشر شد ولی به مرور زمان، شاهد پورت شدن آن روی پلتفرم‌های مختلف بودیم. هاینز همچنین در جریان کنفرانس بتسدا، به این موضوع اشاره کرده بود که ممکن است روزی بازیکنان بتوانند The Elder Scrolls Blades را روی موبایل، پلتفرم‌های واقعیت مجازی، پی‌سی و کنسول‌ها در کنار یکدیگر تجربه کنند و شاهد اجرای بازی در حالت کراس پلتفرم باشیم. 

نظر شما در مورد احتمال انتشار The Elder Scrolls Blades روی پلتفرم‌های دیگر چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده