نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۲

تصاویر هنری و تریلر جدیدی از بازی Dreams منتشر شد [E3 2018]

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی تصاویر هنری و تریلر جدیدی از بازی Dreams را در جریان نمایشگاه E3 2018 منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی سونی پس از پایان کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2018 تریلر و تصاویر هنری جدیدی را از بازی Dreams استودیو مدیا مولکول منتشر کرده است. در تریلر جدید بازی قابلیت کوآپ و انجام بازی توسط دو بازیکن به نمایش در می‌آید و تعامل بازیکنان برای آزمون و اصلاح مواردی که خلق کرده‌اند نشان داده می‌شود. همچنین در این تریلر ویژگی‌های جذاب دیگری از بازی به تصویر کشیده می‌شود که بازیکنان به واسطه آن‌ها قادر به تغییر کل محیط خواهند بود.

دانلود از وب‌سایت آپارات

در کنار این تریلر کمپانی سونی تصاویر هنری جدیدی نیز از بازی Dreams منتشر ساخته است که توصیف آن‌ها کار بسیار دشواری است. با این حال می‌توان گفت که این تصاویر کاراکترها، جلوه‌ها و الگوهای نقاشی شده ساده بازی را به نمایش در می‌آورد که شما می‌توانید آن‌ها را در ادامه مشاهده کنید.

Dreams

بازی Dreams به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد، اما تا به حال تاریخ انتشار بازی اعلام نشده است. همچنین به گفته توسعه‌دهندگان، در سال ۲۰۱۹ شاهد برگزاری بتای بازی خواهیم بود. شما می‌توانید تمام اخبار مربوط به کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018 را از اینجا مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده