نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

تصاویر جدیدی از بازی Days Gone منتشر شد [E3 2018]

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در جریان نمایشگاه E3 2018 تصاویر جدیدی را از بازی مورد انتظار Days Gone منتشر کرد.

با اینکه در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018 شاهد نمایش جدیدی از بازی Days Gone نبودیم، اما حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بخش سرگرمی های تعاملی سونی تصاویر زیادی از این بازی انحصاری پلی استیشن 4 را منتشر ساخته است که با کنسول پلی استیشن 4 پرو و در رزولوشن 4K گرفته شده است و دنیای عظیم بازی، فریکرها و موتورسواری شخصیت اصلی را نشان می‌دهد.

این تصاویر فریکرهای هولناک و جهان وحشی و باشکوه بازی Days Gone را به نمایش در می‌آورد و در برخی از آن‌ها شاهد شخصیت اصلی بازی و موتورش (که اغلب به عنوان یک همراه در بازی تعریف می‌شود) هستیم. توسعه بازی Days Gone بر عهده استودیو بند است و این بازی در تاریخ سوم اسفندماه (۲۲ فوریه) به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

بازیکنان در بازی Days Gone به دنیایی آخرالزمانی سفر می‌کنند که توسط موجوداتی به نام فریکرها احاطه شده است. این بازی بازیکنان را به گشت و گذار و جست و جو تشویق می‌کند و سعی دارد تا با دادن آزادی عمل به بازیکنان این امکان را در اختیار آن‌ها قرار دهد که هر کس بتواند به سبک خودش مراحل را جلو ببرد. بازیکنان می‌توانند مهارت‌ها، سلاح‌ها و استراتژی مبارزات خود را انتخاب و شخصی‌سازی کنند و به بیان سازندگان «با روش خود» به انجام بازی بپردازند. شما می‌توانید تصاویر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Days Gone

Days Gone


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده