// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۷

بازی Dragon Ball FighterZ برای نینتندو سوییچ تایید شد [E3 2018]

بازی Dragon Ball FighterZ که چند ماه پیش منتشر شده بود، به زودی قرار است برای کنسول نینتندو سوییچ هم در دسترس قرار بگیرد.

در میان انبوه بازی‌هایی که در سبک فایتینگ توسط کمپانی‌ها و استودیوهای ژاپنی توسعه داده می‌شوند، بازی Dragon Ball FighterZ یکی از گزینه‌های شناخته شده و محبوب برای فایتینگ‌بازان به شمار می‌رود که چند ماه پیش برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد، اما حالا در جریان رویداد نینتندو در E3 2018 نسخه نینتندو سوییچ این بازی هم رسما تایید شد.

در ژانویه سال ۲۰۱۸ بود که بازی دراگون بال فایترز از سوی استودیو آرک سیستم ورکس منتشر شد و با حضور ۲۴ کاراکتر از شخصیت‌های انیمه‌ای و همچنین استفاده از مبارزات سه در برابر سه و گرافیک ۲.۵ بعدی خودش، توانست نظر بسیاری از منتقدین را به‌سوی خود جلب کند و همچنین طرفداران زیادی نیز به‌دست آورد. حالا دارندگان کنسول نینتندو سوییچ نیز می‌توانند خوشحال باشند که به‌زودی و تا پایان سال ۲۰۱۸ به تجربه این اثر روی کنسول محبوب خود خواهند پرداخت.

جزئیات و اطلاعات بیشتری مثل تاریخ دقیق انتشار یا تفاوت‌هایی که ممکن است میان نسخه سوییچ و دیگر نسخه‌های بازی وجود داشته باشد، منتشر نشده است و هنوز باید منتظر اخبار بیشتری از سوی استودیو آرک سیستم باشیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده