// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۵

بازی Hollow Knight امروز برای سوییچ منتشر می‌شود [E3 2018]

بازی Hollow Knight امروز برای سوییچ در دسترس قرار می‌گیرد و در آن سو اعلام شد که بازی Killer Queen نیز در انتهای سال جاری برای این کنسول پورت می‌شود.

کمپانی نینتندو در جریان کنفرانس خود در رویداد E3 2018 خبر از اضافه شدن چندین بازی مستقل روی کنسول دستی‌اش یعنی سوییچ داد. بازی Hollow Knight به همراه تمامی بسته ‌های الحاقی‌اش که روی پی سی منتشر شده است، به نینتندو سوییچ راه پیدا می‌کند.

بازی Hollow Knight، توسعه یافته در استودیو استرالیایی تیم چری (Team Cherry)، پیش‌تر برای سوییچ تایید شده بود، اما سازندگان از تاریخ دقیق آن رونمایی نکرده بودند. گفتنی است که این بازی امروز در ساعت نامشخصی برای این کنسول در دسترس قرار می‌گیرد.

در آن سو بازی Killer Queen که در واقع یک بازی ۱۰ نفره و استراتژی است پیش‌تر تنها برای دستگاه‌های آرکید در دسترس بود. با توجه به خبر‌های فاش شده و همچنین تایید رسمی امروز، این بازی در انتهای سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

نظرات خود را در مورد این بازی و محتویات آن با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیرامون این رویداد می‌توانید به صفحه اختصاصی E3 2018 در زومجی مراجعه کنید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده