نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

فروش فیلم Avengers: Infinity War از مرز ۲ میلیارد دلار عبور کرد

سرانجام فروش جهانی فیلم Avengers: Infinity War از مرز ۲ میلیارد دلار عبور کرد تا به چهارمین فیلمی تبدیل شود که به این مهم دست یافته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام مجموع فروش جهانی فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) از مرز ۲ میلیارد دلار عبور کرد. طبق خبری که وب‌سایت فوربس منتشر کرده، مجموع فروش جهانی قسمت سوم فیلم Avengers (انتقام جویان) امروز از مرز ۲ میلیارد دلار عبور کرده است و این فیلم به چهارمین فیلمی تبدیل شده که به این مهم دست یافته است. بدین ترتیب فیلم Infinity War پس از فیلم‌هایی چون فیلم Avatar (آواتار) با فروشی معادل ۲.۷۸۸ میلیارد دلار، فیلم Titanic (تایتانیک) با فروشی معادل ۲.۱۸۷ میلیارد دلار و فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) با فروشی معادل ۲.۰۶۸ میلیارد دلار، در رتبه چهارمین فیلم پرفروش‌ تاریخ سینمای جهان قرار گرفته که مجموع فروش جهانی هر چهار فیلم از مرز ۲ میلیارد دلار نیز عبور کرده است.

همچنین فیلم Avengers: Infinity War به اولین فیلم ابرقهرمانی تبدیل شده است که مجموع فروش جهانی آن از ۲ میلیارد دلار فروش عبور کرده است. فیلم Avengers: Infinity War تاکنون بیش از ۶۵۵.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱.۳۴ میلیارد دلار در دیگر کشورهای جهان فروخته است که مجموع فروش آن تا روز یکشنبه، به ۱.۹۹۹ میلیارد دلار رسیده بود. با اینکه بعید است فروش این فیلم که جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول است، بتواند در آمریکای شمالی از فیلم Black Panther (بلک پنتر) عبور کند؛ اما این فیلم در حال حاضر پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ سینما است.

فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. پیش‌بینی می‌شود که این فیلم بیشتر رکوردهای فیلم Infinity War را در زمان اکران بشکند. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده