نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۹

حضور گل گدوت در فیلم Red Notice

گل گدوت، بازیگر نقش شخصیت واندر وومن در فیلم Wonder Woman، به دواین جانسون در فیلم Red Notice (اعلان قرمز) ملحق شد.

چند ماه پیش بود که در خبری اعلام شد شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) و لجندری پیکچرز (Legendary Pictures) توانستند پس از رقابتی سنگین با شرکت‌های بزرگی چون برادران وارنر (Warner Bros)، پارامونت پیکچرز (Paramount Picture)، سونی پیکچرز (Sony Pictures) و حتی نتفلیکس، حقوق ساخت فیلم Red Notice (اعلان قرمز) با بازی دواین جانسون را به‌دست بیاورند. حال در جدیدترین اخبار مربوط به ساختهٔ جدید یونیورسال پیکچرز و لجندری پیکچرز، اعلام شده است که گل گدوت، بازیگر نقش شخصیت واندر وومن، به لیست بازیگران فیلم Red Notice اضافه شده است. این دو بازیگر پولساز پیش‌تر در سه فیلم از مجموعهٔ Fast & Furious (سریع و خشمگین) با یکدیگر سابقهٔ همکاری داشتند.

کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم We're The Millers (ما میلرها هستیم)، خواهد بود. تربر و جانسون پیش از این در فیلم Central Intelligence (اطلاعات مرکزی) همکاری کرده بودند. اخیرا جانسون و تربر به‌‌عنوان بازیگر و کارگردان در فیلم Skyscraper (آسمان‌خراش) با شرکت یونیورسال و لجندری همکاری کرده‌اند که این فیلم قرار است در تابستان سال ۲۰۱۸ اکران شود. فیلم Red Notice قرار است یک فیلم اکشن، کمدی و تریلر در سبک فیلم‌های سرقت باشد و اتفاقات آن در نقاط مختلفی از جهان جریان خواهد داشت. فیلمبرداری و تولید فیلم Red Notice از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

dwayne johnson

طبق گزارش سایت دِدلاین، گل گدوت قرار است نقش شخصیت هنری برجسته و مرموزی را در فیلم Red Notice ایفا کند. با این حال جزئیات بیشتری راجع به شخصیتی که گل گدوت قرار است آن را ایفا کند، اعلام نشده است. این اکشن کمدی سه بازیگر اصلی خواهد داشت که دواین جانسون و گل گدوت معرفی شده‌اند و بازیگر سوم نیز به‌زودی معرفی خواهد شد.

گفته می‌شود که بودجه ساخت فیلم Red Notice حدود ۱۲۵ میلیون دلار خواهد بود و دواین جانسون برای بازی در این فیلم ۲۰ میلیون دلار دستمزد دریافت خواهد کرد و تربر نیز حقوقی ۱۰ میلیون دلاری برای کارگردانی و نویسندگی این فیلم دریافت می‌کند. بیو فلین (از شرکت FlynnPictureCo)، دواین جانسون، دنی گارسیا، هیرام گارسیا (از شرکت Seven Bucks Production)، راوسون مارشال تربر، به‌عنوان تهیه‌کننده و وندی جاکوبسن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Red Notice حضور خواهند داشت.

آخرین فیلمی که با بازی گل گدوت در نقش شخصیت واندر وومن روی پردهٔ سینما رفته است، فیلم Justice League (لیگ عدالت) است که باز هم در راضی کردن منتقدان موفق نبود و استقبال تماشاچیان نیز از این فیلم معمولی بود. شش شخصیت معروف دنیای سینمایی دی‌سی در این فیلم حضور داشتند و بازیگران معروفی نیز ایفاگر نقش این ۶ ابرقهرمان بودند. در فیلم Justice League هنری کویل در نقش سوپرمن، بن افلک در نقش بتمن، گل گدوت در نقش واندر وومن، جیسون موموآ در نقش آکوامن، ازرا میلر در نقش فلش و ری فیشر در نقش سایبرگ حضور دارند. از دیگر بازیگران فیلم هم می‌توان امبر هرد (میرا)، جاناتان کیمبل سیمونز (کمیسر گوردن) و کیران هایندز (استپن‌ولف) را نام برد. فروش این فیلم در گیشه حدود ۶۵۷ میلیون دلار بود.

گفتنی است فیلم Red Notice برای اکران در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۱۸ (۲۲ تیرماه ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده