نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

اولین تصاویر از فیلم Jojo Rabbit منتشر شد

تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Jojo Rabbit (خرگوش جوجو)، اولین تصاویر از جدیدترین ساختهٔ خود را منتشر کرد.

تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Jojo Rabbit (خرگوش جوجو)، اولین تصاویر از جدیدترین ساختهٔ کمپانی فاکس سرچ‌لایت پیکچرز (Fox Searchlight Pictures) را منتشر کرد. چندی پیش کمپانی فاکس سرچ‌لایت پیکچرز به‌صورت رسمی اعلام کرد مراحل تولید و فیلمبرداری صحنه‌های اصلی فیلم Jojo Rabbit در شهر پراگ کشور جمهوری چک، آغاز شده است. حضور ربل ویلسون، اسکارلت جوهانسون و سم راکول در فیلم JoJo Rabbit تأیید و اعلام شده بود؛ ویلسون قرار است نقش شخصیتی به‌نام فرلاین رم را در این فیلم بازی کند. او یک مربی بی‌رحم و سختگیر در اردوگاه جوانان هیتلر است که مرد جوانی به‌تازگی به آن پیوسته است. جوهانسون قرار است نقش مادر جوجو را در فیلم JoJo Rabbit بازی کند. سم راکول نیز قرار است نقش یک سروان حزب نازی را ایفا کند که کمپ دوران جوانی هیتلر را می‌گرداند.

فیلم JoJo Rabbit داستان یک پسر بچه به‌نام جوجو را روایت می‌کند که مایل است بخشی از جوانان وفادار به هیتلر باشد و در تصوراتش دوست خیالی آدولف هیتلر هم است. او یک دختر یهودی در اتاق زیر شیروانی‌اش پیدا می‌کند و به دنبال پیدا کردن راهی برای خلاصی از این دختر است. تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی)، کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامهٔ فیلم JoJo Rabbit را بر عهده دارد و همچنین قرار است یکی از نقش‌های فیلم را بازی کند. وایتیتی قرار است نقش دوست خیالی آدولف هیتلر را در فیلم JoJo Rabbit بازی کند. او در واقع تصویری از چهره تبلیغاتی یک پسر در گروه تبلیغات آلمان نازی است که پدرش را از دست داده است.

تایکا وایتیتی، اولین تصاویر از فیلم JoJo Rabbit را در صفحهٔ اینستاگرام خود منتشر کرد که این دو تصویر را مشاهده می‌کنید:

Jojo Rabbit

علاوه بر کارگردانی، نوشتن فیلمنامه و بازی، وایتیتی به‌همراه چلسی ویناستنلی و کارتیو نیل، به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این فیلم حضور دارد. مدیر فیلمبرداری این فیلم میهای مالایمر و طراحی تولید فیلم بر عهدهٔ را ویسنت است. تام ایگلز تدوین پروژه را انجام می‌دهد و طراحی لباس را مایس روبئو بر عهده خواهد داشت. گفتنی است هنوز تاریخی برای اکران فیلم JoJo Rabbit اعلام نشده است.

آخرین فیلمی که از تایکا وایتیتی روی پردهٔ سینما رفت، فیلم Thor: Ragnarok بود. این فیلم با استقبال منتقدان همراه شد و با بودجهٔ ساخت ۱۸۰ میلیون دلاری، حدود ۸۵۵ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. در فیلم Thor: Ragnarok کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت و جیمی الکساندر در نقش سیف حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده