// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۱۲

بازی Call of Duty: Black Ops 4 میزبان نقشه های قدیمی می‌شود [E3 2018]

نقشه‌های قدیمی سری بلک آپس در Call of Duty: Black Ops 4 قابل بازی خواهد بود و از امروز تمامی دارندگان Plus می‌توانند به تجربه Call of Duty: Black Ops 3 بپردازند.

کمپانی سونی در جریان کنفرانس خود در همایش E3 2018 اطلاعاتی از بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کرد. در این راستا قرار است که چهار نقشه از سری بلک آپس به طور بازسازی شده در این بازی وجود داشته باشند. در این میان، Jungle ،Summit ،Slums و Firing Range اسامی نقشه‌هایی است که به آنها اشاره شد. محتوای یاد شده با نام Back in Black معرفی شده است. همچنین گفته شده که بازی Call of Duty: Black Ops 3 نیز از امشب در اختیار دارندگان سرویس پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این محتوا را که در جریان این نمایشگاه منتشر شد تماشا و دانلود کنید. بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهرماه (۱۲ اکتبر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود. 

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و محتویات آن با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیرامون این رویداد می‌توانید به صفحه احتصاصی E3 2018 در زومجی مراجعه کنید.


منبع zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده