// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۴۸

بازی واقعیت مجازی Archangel: Hellfire معرفی شد [E3 2018]

در کنفرانس خبری پی سی گیمینگ و نمایشگاه E3 2018، بازی Archangel: Hellfire معرفی شد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو Skydance Interactive بازی Archangel: Hellfire را در کنفرانس پی سی گیمینگ در نمایشگاه E3 2018 معرفی کرد. Archangel: Hellfire یک اثر واقعیت مجازی است که برای کاربران آکیولس ریفت و HTC Vive در نظر گرفته شده است. همچنین در ادامه مشخص شد که این بازی در تاریخ ۲۶ تیرماه (۱۷ جولای) روانه بازار می‌شود.

بازی Archangel: Hellfire در واقع یک اثر آنلاین محور است که در دو حالت می‌توانید آن را تجربه کنید. اولین حالت این است که آن را به صورت مشارکتی بازی کنید و در این حالت باید با دشمنان مختلفی مقابله کنید. دومین حالت یک حالت دو به دو است که شبیه به حالت Team Deathmatch است و هیجان بالایی دارد. یکی از ویژگی‌های بازی واقعیت مجازی Archangel: Hellfire، سیستم مبارزاتی آن است که هیجان بالایی دارد و قطعا می‌تواند هواداران هدست‌های واقعیت مجازی را راضی نگه دارد.

البته این نکته را هم ذکر کنم که بازی دارای یک بخش داستانی مختصر است برای اشخاصی که هیچ علاقه‌ای به بخش آنلاین ندارند و می‌توانند بخش تک‌نفره بازی را تجربه کنند. در انتها مشخص شد که بازی نسبت به نسخه اول خود که در سال گذشته عرضه شده بود، تغییرات بسزایی داشته است تا کاربران بیشتری را به خود جذب کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده