نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۸

تاریخ انتشار بازی Crackdown 3 تایید شد [E3 2018]

در حاشیه نمایشگاه E3 2018، شرکت مایکروسافت رسما تاریخ انتشار رسمی و جدید بازی Crackdown 3 را تایید و اعلام کرد.

در جریان نمایشگاه E3 2018 و در کنفرانس خبری کمپانی مایکروسافت که یکشنبه شب برگزار شد، تریلر جدیدی از بازی Crackdown 3 منتشر و اعلام شد که این بازی اکشن ماجراجویی و جهان‌باز در فوریه ۲۰۱۹ (بهمن-اسفند ۹۷) منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه E3 2018، تاریخ انتشار بازی Crackdown 3 رسما تایید و اعلام شده است. مایکروسافت رسما اعلام کرد که قسمت سوم بازی Crackdown در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۱۳۹۷) به‌صورت انحصاری روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و کامپیوتر (ویندوز 10) عرضه خواهد شد. در این تاریخ سه بازی بزرگ دیگر به ترتیب به‌نام‌های بازی Metro Exodus، بازی Days Gone و بازی Anthem منتشر خواهند شد.

بازی Crackdown 3 برای اولین بار در نمایشگاه E3 2014 معرفی شد و انتشار این بازی بارها عقب افتاده است. این بازی در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر شود؛ اما انتشار آن تا ماه نوامبر (آبان-آذر) سال ۲۰۱۷ عقب افتاد. در ادامه انتشار بازی Crackdown 3 بار دیگر عقب افتاد و در ادامه این بازی که قرار بود در سال ۲۰۱۸ منتشر شود، مایکروسافت اعلام کرد که انتشار این بازی تا فوریه سال ۲۰۱۹ عقب افتاده است. حال باید دید که مایکروسافت اینبار به قولش برای انتشار بازی Crackdown 3 در این تاریخ عمل خواهد کرد یا بار دیگر شاهد تغییر تاریخ انتشار این بازی خواهیم بود.

استودیوی Sumo Digital در همکاری با استودیوی Reagent Games، وظیفه ساخت بخش تک نفره و داستانی بازی Crackdown 3 را بر عهده دارد و استودیوی Ruffian Games نیز وظیفه ساخت بخش چند نفره این بازی را بر عهده خواهد داشت. طبق وعده‌های داده شده، بخش چند نفره این بازی قرار است از تخریب پذیری گسترده‌ای پشتیبانی کند؛ اما بخش داستانی بازی دارای تخریب پذیری محدود‌تری خواهد بود.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده