// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۲

تریلر سینمایی بازی The Division 2 منتشر شد [E3 2018]

در جریان کنفرانس خبری یوبیسافت در نمایشگاه E3 2018، یک ویدیو سینمایی از بازی The Division 2 منتشر شد.

یکی از نکات جالب قبل از نمایشگاه E3 2018، رونمایی کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) از بازی The Division 2 بود که این بار در واشنگتن دی‌سی روایت می‌شود. در کنفرانس خبری مایکروسافت نیز نمایشی از گیم‌پلی بازی نشان داده شد و حال در جدیدترین اخبار بازی و کنفرانس خبری یوبیسافت، شاهد یک تریلر سینمایی از بازی The Division 2 بودیم.

در جریان ویدیو سینمایی بازی The Division 2، شاهد یک فضای آخرالزمانی هستیم که مردم برای نجات پیدا کردن تلاش می‌کنند و از طرفی گروهی از مردم سعی می‌کنند با زورگویی، آذوقه‌های مردم را به‌دست آورند و آن‌ها را از بین ببرند. حال شما در نقش مامورهای The Division، موظف هستید تا دنیا را نجات دهید. همچنین این نسخه دارای سه کلاس مختلف است که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید که هرکدام از کلاس‌ها، دارای اسلحه و ویژگی‌های خاص خود هستند.

در ادامه اشاره شد که بازی The Division 2 دارای یک بخش جدید به نام Raids است و هر سال اپیزودهای مختلفی برای بازی منتشر می‌شوند که هر اپیزود محتویات مختلفی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. نکته بسیار خوب این است که تمامی محتویات بازی، رایگان هستند و برای اولین سال عرضه بازی، سه اپیزود در نظر گرفته شده است. در ادامه می‌توانید ویدیو سینمایی بازی The Division 2 را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات

هم‌آکنون نیز می‌توانید برای بتای بازی ثبت نام کنید و شانس خود را امتحان کنید. بازی The Division 2 در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ۱۳۹۷) برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده