نویسنده: شایان شفایی
// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۸

جزئیات جدیدی از بازی Captain Spirit مشخص شد [E3 2018]

استودیو Dontnod، سازنده بازی Life is strange، جزئیات جدیدی را در مورد بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit منتشر کرد.

استودیو Dontnod در جدیدترین جزئیاتی که از بازی جدید خود یعنی Captain Spirit منتشر کرد، این نکته مهم را یادآوری کرد که در این بازی پیوندهایی عمیق با بازی Life is Strange 2 وجود خواهد داشت و نکاتی مهم در این مورد به چشم خواهد خورد. در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 2018، بازی جدید استودیو Dontnod معرفی شد. این بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit نام داشت و طبق گفته‌های سازنده، در اواخر این ماه منتشر خواهد شد. طبق گفته‌های سازنده و اخباری که پیش‌تر منتشر شدند، Captain Spirit یک بازی با محتوای مستقل است که در دنیای Life is Strange جریان دارد و اگر هوشمندانه به بازی نگاه کنید و دقیق باشید، می‌توانید نکاتی مخفی و ارتباطاتی محکم بین آن و Life is Strange پیدا کنید!

استودیو سازنده این بازی را یک «دمو» خطاب کرده و گفته که دوستداران بازی Life is Strange عاشق آن خواهند شد. در ادامه به این نکته اشاره شد که این بازی ساختار خاص خود را دارد و شاید با یک بار بازی کردن به تمام نکات آن پی نبرید و به همین دلیل به احتمال بسیار زیاد این بازی را چند بار تجربه خواهید کرد. مهمترین نکته در مورد بازی Captain Spirit این است که در این بازی نکاتی مهم در ارتباط با بازی Life is Strange 2 وجود خواهد داشت و اگر این پیوندها را درک کنید، قطعا اطلاعات بسیار زیادی در مورد بازی Life is Strange 2 که هنوز منتشر نشده به دست خواهید آورد.

Captain spirit

داستان بازی Captain Spirit، زندگی پسربچه‌ای ده ساله به نام کریس را روایت می‌کند که رویاپرداز است و دوست دارد یک ابرقهرمان باشد و در راستای رویاپردازی‌هایش، در نهایت اتفاقی عجیب برایش می‌افتد. جدا از تمام اطلاعاتی که پیش از این در مورد بازی داشتیم (که محتوای آن رایگان است و در ماه آینده می‌توان آن را دانلود کرد)، Dontnod اعلام کرد که این بازی با هدف بسط و گسترش بازی Life is Strange ساخته شده است. همانطور که می‌دانید، دنیای Life is Strange یک جهان بزرگ با شخصیت‌های زیادی است که درگیر مشکلات واقعی می‌شوند، اما همیشه چاشنی اتفاقاتی عجیب هم در این بین مشاهده می‌شود. 

بازی Captain Spirit در تاریخ ۲۶ ژوئن (۵ تیر) به صورت رایگان برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده