// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۴

پوشش زنده ویدیویی زومجی از کنفرانس سونی در E3 2018 - تمام شد

کنفرانس سونی در E3 2018، بامداد روز دوشنبه بیست و دوم خرداد، در ساعت ۰۵:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود و زومجی نیز مانند هرسال، این کنفرانس را به صورت ویدیویی و زنده پوشش می‌دهد.

بدون شک بعد از نمایش جذاب مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018، طرفداران سونی نیز از مسئولان آن انتظار کنفرانسی عالی را دارند و باید پذیرفت که این کمپانی هم حداقل از منظر بازی‌های انحصاری، پتانسیلِ بسیار بالایی برای جذاب ظاهر شدن و کسب موفقیت‌های لازم را یدک می‌کشد. این وسط، شاید خیلی‌های‌مان دوست داشته باشیم که در طول کنفرانس با سورپرایزهایی هم مواجه بشویم ولی بر طبق گفته‌های خود برگزارکنندگان، هنگام جلو رفتن ثانیه‌های نمایشِ مورد بحث، در اصل تنها شاهد تریلرهای ۴ بازی بزرگ خواهیم بود؛ از The Last of Us Part II و اسپایدرمنِ اینسامنیاک گیمز تا Ghost of Tsushima و صد البته، Death Stranding، جدیدترین اثر هیدئو کوجیما.

با این اوصاف، ساعت ۰۵:۳۰ بامداد روز بیست و دوم خرداد در همین پست منتظر شما هستیم تا با هم به تماشای کنفرانس سونی در E3 2018 بنشینیم .

اگر در مرورگر کروم نمی‌توانید پوشش زنده زومجی‌ را تماشا کنید، لطفا از مرورگر‌های دیگر مانند فایرفاکس برای تماشا استفاده کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده