// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۸

پوشش زنده ویدیویی زومجی از کنفرانس یوبی سافت در E3 2018 - شروع شد

کنفرانس E3 2018 یوبیسافت، بامداد روز دوشنبه، بیست و دوم خرداد در ساعت ۰۰:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود و زومجی نیز مانند هرسال، این کنفرانس را به صورت زنده و ویدیویی پوشش می‌دهد.

با برگزاری کنفرانس مایکروسافت و بتسدا، در نهایت نمایشگاه E3 2018 نیز آغاز شد و در دومین روز، این‌بار نوبت به فرانسوی‌ها رسیده تا جدیدترین بازی‌های ویدیویی خود را برای طرفداران به نمایش بگذارد. امسال نیز یوبی‌سافت مانند سال‌های گذشته کنفرانسی مطبوعاتی را در نمایشگاه E3 برگزار می‌کند و با توجه به آغاز طوفانی مایکروسافت و نمایش بازی‌های مختلف در کنفرانس بتسدا، انتظار داریم تا یوبی‌سافت نیز با دستی پر به نمایشگاه E3 آمده باشد.

تاکنون می‌دانیم که یوبی‌سافت آی‌پی‌های معروف خود از The Division 2 گرفته تا Assassin's Creed: Odyssey را به نمایشگاه E3 آورده است و احتمالا قصد دارد تا ویدیوی گیم‌پلی را از این بازی‌ها به نمایش بگذارد. از طرفی زمزمه‌هایی از احتمال رونمایی از بازی Splinter Cell شنیده می‌شود که به لطف محتوای دانلودی منتشر شده برای Ghost Recon: Wildlands و حضور سم ‌فیشر در این بازی، احتمال یک رونمایی رویایی قوت یافته است. در این کنفرانس همچنین احتمالا ویدیوهای جدیدی از گیم‌پلی بازی Beyond Good & Evil 2 به نمایش در خواهد آمد.

بنابراین ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز بیست و دوم خرداد در همین پست منتظر شما هستیم تا با هم به تماشای کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2018 بنشینیم .

اگر در مرورگر کروم نمی‌توانید پوشش زنده زومجی‌ را تماشا کنید، لطفا از مرورگر‌های دیگر مانند فایرفاکس برای تماشا استفاده کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده