نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۷

فیلمبرداری فصل چهارم سریال Fargo زودتر از پاییز 2019 آغاز نمی‌شود

وارن لیتلفیلد، تهیه کننده سریال Fargo اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فصل چهارم این سریال زودتر از پاییز سال ۲۰۱۹ آغاز نخواهد شد.

سال گذشته فصل سوم سریال Fargo (فارگو) از شبکه FX به روی آنتن رفت و با اینکه این سریال محبوب آنتولوژی هنوز رسما برای فصل چهارم تمدید نشده است؛ اما طی ماه‌های گذشته صحبت در مورد ساخت فصل چهارم این سریال افزایش یافته است. انتظار می‌رود که نوآ هاولی که وظیفه ساخت سه فصل اول را بر عهده داشته، برای ساخت فصل چهارم سریال فارگو نیز بازگردد. با این حال، برنامه کاری هاولی بسیار شلوغ است و به همین دلیل به نظر می‌رسد که مراحل ساخت فصل چهارم سریال Fargo بسیار طولانی‌تر از پیش‌بینی‌ها خواهد بود. علاوه بر سریال فارگو، هاولی وظیفه ساخت سریال Legion (لژیون) را برای شبکه FX نیز بر عهده دارد که این سریال اخیرا برای فصل سوم تمدید شده که انتظار می‌رود فصل سوم این سریال در طول سال ۲۰۱۹ منتشر شود.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت فیلمبرداری و تولید فصل چهارم سریال Fargo منتشر شده است. وارن لیتلفیلد، تهیه کننده این سریال در مصاحبه با ددلاین گفت که هاولی به‌زودی نوشتن فیلمنامه فصل چهارم سریال فارگو را آغاز می‌کند و شبکه FX و تیم تولید برنامه‌ریزی برای شروع فیلمبرداری و تولید فصل چهارم این سریال را آغاز کرده‌اند. با این حال، فیلمبرداری فصل چهارم سریال Fargo زودتر از پاییز ۲۰۱۹ آغاز نخواهد شد. او پیش از این نیز در مصاحبه با EW گفته بود که احتمالا تولید فصل چهارم سریال از پاییز سال ۲۰۱۹ آغاز و در سال ۲۰۲۰ از شبکه FX منتشر می‌شود. لیتلفیلد به ددلاین گفت:

نوآ هاولی کارگردانی یک فیلم را در تابستان امسال بر عهده دارد و سپس در سه ماهه چهارم امسال، او نوشتن فیلمنامه فصل چهارم سریال Fargo را آغاز می‌کند و در اواخر سال اتاق نویسندگان کار خود را آغاز خواهد کرد. امیدوارم ما به زودی بیشتر فیلمنامه فصل چهارم را دریافت و سپس در پاییز سال ۲۰۱۹ فیلمبرداری را آغاز کنیم.

Noah Hawley

هاولی کارگردانی فیلم Pale Blue Dot (نقطه آبی کمرنگ) را بر عهده دارد که این فیلم، اولین تجربه کارگردانی او در سینما است. در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون دن استیونز، ناتالی پورتمن، جان هم، زازی بیتز و الن برستین هستیم و این فیلم قرار است در سال آینده میلادی اکران شود. همچنین انتظار می‌رود که هاولی کار شروع نوشتن فیلمنامه فصل سوم سریال Legion را آغاز کرده باشد که پیش‌بینی می‌شود فیلمبرداری و تولید فصل سوم این سریال نیز از اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده