// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

بتای بازی The Tom Clancy's The Division 2 معرفی شد [E3 2018]

کمپانی یوبیسافت نسخه بتای بازی Tom Clancy's The Division 2 را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت در کنفرانس خبری مایکروسافت در جریان نمایشگاه E3 2018 با نمایش دو تریلر به صورت رسمی از بازی Tom Clancy's The Divison 2 رونمایی کرد. این بازی اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه خواهد شد، اما برخی از بازیکنان می‌توانند نسخه بتای آن را زودتر از زمان عرضه، تجربه کنند.

در حال حاضر یوبیسافت زمان شروع بتای این بازی را اعلام نکرده است، اما از همین الان طرفداران این مجموعه می‌توانند با ثبت نام در وبسایت رسمی بازی Division، شانس حضور در این بتا را پیدا کنند. ثبت نام در این وبسایت صرفا به معنی شرکت در این نسخه بتا نخواهد بود و یوبیسافت تنها به عده‌‌ای محدودی دعوتنامه را ارسال خواهد کرد. اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع در آینده مشخص خواهد شد.

وقایع بازی The Division 2 هفت ماه پس از نسخه اول بازی که در آن یک ویروس کشنده در شهر نیویورک پخش شده بود، رخ می‌دهد. داستان نسخه دوم بازی شهر واشنگتن دی سی که در حال نابودی است، جریان دارد و بازیکنان باید با در اختیار گرفتن گروهی از کهنه‌سربازان به نام Division، تلاش کنند تا شهر را از دست افرادی که آن را کنترل می‌کنند، پس بگیرند.

کمپانی یوبیسافت بازی The Division 2 را اولین بار در اسفندماه گذشته در جریان یک پخش زنده معرفی کرد. بازی همانند نسخه اول، توسط استودیوی مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment)، رد استورم (Red Storm) و یوبیسافت رفلکشنز (Ubisoft Reflections) ساخته خواهد شد. سازندگان بازی با آن‌که اعلام کرده‌اند بازیکنان می‌توانند پیشرفت خود در نسخه اول را به نسخه دوم منتقل کنند، اما جزییات بیشتری درباره این قابلیت ارائه نداده‌اند.

بازی The Division 2 در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ۱۳۹۷) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین می‌توانید برای اطلاعات بیشتر این بازی، پوشش زنده ویدیویی زومجی از کنفرانس یوبیسافت را که در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد ماه پخش می‌شود، دنبال کنید. در ادامه می‌توانید تصاویری را که از محیط بازی منتشر شده است، مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Tom Clancy


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده