نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

تریلر جدیدی از بازی Scum منتشر شد [E3 2018]

کمپانی دیوالور دیجیتال در کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2018 تریلر جدیدی از بازی آنلاین چندنفره Scum به نمایش در آورد.

در جریان کنفرانس دیوالور دیجیتال در نمایشگاه E3 2018 تریلر جدیدی از بازی Scum منتشر شد که بخش‌هایی از بازی را به نمایش در می‌آورد.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Scum اثری در سبک بقا و آنلاین چندنفره است که استودیو Croteam و کمپانی Devolver Digital وظیفه توسعه و انتشار آن را بر عهده دارند. بازیکنان در این بازی در نقش مجرمی قرار می‌گیرند که در آستانه‌ی رها شدن در یک جزیره و جنگیدن برای حفظ جانش قرار دارد. این مجرمین در یک نمایش تلویزیونی زنده ظالمانه و ترسناک با نام «اسکام» به نوعی نقش گلادیاتورهای عصر جدید را ایفا خواهند کرد. بازیکنان باید در محیطی کشنده و در بین دیگر بازیکنان آنلاین متخاصم و تعداد بی‌شماری هوش مصنوعی دست نشانده که توسط شبکه‌ی تلویزیونی کنترل می‌شوند راهی را برای فرار از جزیره و پیوستن به نیروهای شورشی پیدا کنند. همچنین بازیکنان برای به دست آوردن آزادی مجبور خواهند بود تا با دیگر مجرمین متحد شوند، جزیره را بگردند، منابع آن را به کار بگیرند و زنده بمانند.

بازی Scum در ماه آگوست (مرداد-شهریور) سال جاری به صورت Early Access در دسترس کاربران استیم قرار می‌گیرد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده