// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۶

نسخه واقعیت مجازی Wolfenstein معرفی شد [E3 2018]

بتسدا در کنفرانس خود طی نمایشگاه E3 2018 خبر از عرضه نسخه واقعیت مجازی بازی Wolfenstein تحت عنوان بازی Wolfenstein Cyberpilot داد.

کنفرانس Bethesda (بتسدا) در نمایشگاه E3 2018 در حال برگزاری است و در جریان آن خبر‌های متعددی از جمله محتوا‌های جدید برای بازی Prey و عرضه بازی The Elder Scrolls: Legends روی کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ به سمع و نظر علاقه‌مندان به محصولات کمپانی مذکور رسید؛ اما یکی از خبر‌هایی که توجه بسیاری را به خود جلب کرد، معرفی بازی جدید مجموعه Wolfenstein یعنی بازی Wolfenstein: Youngblood است؛ البته این تنها بازی جدیدی نیست که علاقه‌مندان به سری ولفنشتاین می‌توانند آن را تجربه کنند، زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بتسدا بازی واقعیت مجازی Wolfenstein: Cyberpilot را نیز معرفی کرده است.

در بازی Wolfenstein: Cyberpilot به عنوان یک هکر قادر خواهید روبات‌های نازی را هک کرده و در راستای اهداف خود از آن‌ها استفاده کنید. حاضران در نمایشگاه E3 2018 می‌توانند این بازی را در غرفه‌های کمپانی بتسدا تجربه کنند. Wolfenstein: Cyberpilot جزئی از کمپینی است که بتسدا به‌واسطه آن قصد دارد تجربه بازی‌های سری Wolfenstein روی تمامی پلتفرم‌ها را ممکن کند. نینتندو سوییچ یکی از این پلتفرم‌ها است که در تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیر) میزبان بازی Wolfenstein II: The New Colossus خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده