// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۴

تاریخ انتشار بازی We Happy Few مشخص شد [E3 2018]

کمپانی Microsoft در جریان نمایشگاه E3 2018 با انتشار تریلری از بازی We Happy Few نه تنها تاریخ انتشار بازی را اعلام کرد بلکه از خریداری کردن استودیو سازنده آن نیز خبر داد.

مایکروسافت در جریان کنفرانس خود در رویداد E3 2018 تریلر جدیدی از پروژه اکومپالشن گیمز (Compulsion Games) یعنی بازی We Happy Few منتشر کرد.

بازی مذکور که سال گذشته تاخیر خورده بود به تابستان سال جاری موکول شده بود که امروز سازندگان از تاریخ دقیق آن نیز رونمایی کردند. بازی We Hapy Few در تاریخ  ۱۰ آگوست ۲۰۱۸ (۱۹ مرداد ۹۷) منتشر می‌شود. همچنین در جریان این کنفرانس ایکس باکس اعلام کرد که مالکیت این استودیو را در اختیار گرفته است.

برای کسانی که از اخبار پیرامون این بازی مطلع نیستند باید گفت که We Happy Few در جریان کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2016 معرفی شد. بازی مذکور در سبک اول شخص طراحی شده است و المان‌های حالت بقا، نقش آفرینی و Roguelike را ضمیمه خود کرده است و به گفته سازندگان داستان بی‌نظیری را در خود جای داده است.

 در ادامه می‌توانید تریلر E3 2018 بازی We Happy Few را تماشا کنید که تقریبا می‌شود گفت که حال و هوای Bioshock را نیز به همراه دارد. بازی مذکور برای عرضه روی پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی برنامه ریزی شده است و در تاریخ تاریخ  ۱۰ آگوست ۲۰۱۸ (۱۹ مرداد ۹۷) در دسترس قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد جدیدترین نسخه این سری با زومجی در میان بگذارید.


منبع zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده