نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۲

بازی The Division 2 احتمالا در شهر واشنگتن دی سی جریان دارد [E3 2018]

شرکت یوبیسافت همزمان با نمایشگاه 2018 E3 بنری از بازی The Division 2 نصب کرده است که اطلاعات جدیدی را از این بازی فاش می‌کند. با زومجی همراه باشید.

تا زمان برگزاری کنفرانس شرکت یوبیسافت در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۸ یک روز بیشتر باقی نمانده است و در این مدت بازار شایعات داغ است. براساس آخرین اخبار بازی منتشر شده، عکس جدیدی از یک بنر بازی The Division 2 در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که این بنر در مرکز LA Convention نصب شده است و اطلاعات جدیدی را از این بازی فاش می‌کند. براساس این عکس منتشر شده، احتمالا بازی The Division 2 در شهر واشنگتن دی‌سی جریان خواهد داشت.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید، ما شاهد سه مأمور ویژه هستیم که در مقابل بنای یادبود جرج واشنگتن در شهر واشنگتن ایستاده‌اند و در کنار بنر ساختمان کنگره آمریکا در آتش می‌سوزد که دود آتش به خوبی در تصویر دیده می‌شود. همچنین، یکی از مأمورین ویژه یک اسلحه کمان زنبورکی یا Crossbow را حمل می‌کند که پیش از این در بازی The Division این نوع اسلحه وجود نداشت.

The Division 2

بازی The Division 2 در ماه مارس امسال (اسفند ۹۶) با انتشار لوگوی این بازی توسط شرکت یوبیسافت معرفی شد. این بازی توسط استودیو یوبیسافت مسیو در دست ساخت قرار دارد و این استودیو قول داده است که داستان‌های بیشتری از این بازی را مشاهده کنیم و محتواهای بیشتری را هنگام انتشار بازی در دست بازیکنان قرار بدهند. همچنین این بازی با نسخه جدید موتور گرافیکی Snowdrop در دست توسعه قرار دارد.

کنفرانس شرکت یوبیسافت در نمایشگاه E3 2018 در روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد ساعت ۰۰:۳۰ بامداد برگزار خواهد شد و ما در این کنفرانس شاهد انتشار جزئیات جدیدی از بازی The Division 2 خواهیم بود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده