// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

آپدیت جدید بازی Nine Parchments منتشر شد

استودیو Frozenbyte با انتشار تریلری آخرین آپدیت بازی Nine Parchments که با نام The Astral Challenges شناخته می‌شود، منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو فروزنبایت گیمز (Frozenbyte Games) به مناسبت جدیدترین آپدیت بازی Nine Parchments که با نام The Astral Challenges منتشر شده است، تریلری با طرفداران به اشتراک گذاشت. این محتوای یاد شده که هم اکنون به طور رایگان در دسترس است شامل شش محیط جدید، بخش گفت و گو (چت) سریع و یک کاراکتر می‌شود.

گفتنی است که محیط جدیدی که از طریق آپدیت The Astral Challenges به بازی اضافه می‌شود تنها برای بازیکنانی طراحی شده است که حداقل لول ۴۰ را در اختیار داشته باشند. هیولاها بر خلاف حالت Adventure در این محیط خون و مانا در صورت کشته شدن از خودشان رها نمی‌کنند یا به اصطلاح دراپ نمی‌شود. البته گفتنی است که مانا در بین مراحل به بایکنان تقدیم خواهد شد و در کنار آن سه آیتم جدید نیز در این محیط قابل یافت است؛ آیتم Immunity، Supercharged Mana و Supercharged Blink.

در آن سو جادوها یا به اصطلاح Spellهای جدیدی نیز به همراه دو Staff در این مرحله گنجانده شده است. اسپل‌های جدید شامل Ice Nova می‌شود که میزان ۵۰ واحد میزان آسیب و ۴ واحد شارژ را به همراه دارد. Hailstorm در‌آن سو با داشتن ۱۸ ثانیه زمان برای استفاده مجدد و ۱ شارژ، ۵۰ واحد آسیب را روی هر یک از پروجکتایل‌ها دارد. Piercing Shadow همانطور که از نام آن مشخص است به این ضربه جادویی اجازه می‌دهد که از میان چندین قهرمان عبور کند و هر ۴ ثانیه میزان ۲۰ واحد آسیب به حریفان برساند.

Nine Parchments

استف‌های جدید نیز شامل Staff of Shadows می‌شود که ۸ درصد قدرت مرگ، یخ و آتش را افزایش می‌دهد و در آن سو Blink در هر ثانیه دو بار ۲۵ واحد آسیب Death را به حریف وارد می‌کند. از طرفی، Nightmares پس از Blink به مدت ۷ ثانیه قدرت جادو می‌بخشد.

قهرمان جدیدی نیز با نام Prince Selius ضمیمه این به‌روزرسانی شده است که شامل استف‌، کلاه و جادو‌های ویژه‌ در تجهیزاتش می‌شود. شش دست‌آورد (Achivment) جدید نیز با این قهرمان همراه است که به کاربران اجازه می‌دهد از این طریق به حالت‌ها و درخت مهارت‌های وی دست پیدا کنند. سازندگان اعلام کردند که در آینده اطلاعات بیشتری از قهرمانان این بازی با بازیکنان در میان خواهند گذاشت.

برای اطلاع از جزئيات کامل این آپدیت می‌توانید به وب سایت رسمی فروزن‌بایت مراجعه کنید.

بازی Nine Parchments که در سبک همکاری چند نفره طراحی شده است هم اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. آپدیت The Astral Challenges هم اکنون برای تمامی پلتفرم‌ها به جز Xbox One در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر محتویات جدیدی این بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و آپدیت جدیدش با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده