// یکشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۶

تصاویر بازی Assassin’s Creed Odyssey فاش شد [E3 2018]

در حالی که دو روز تا کنفرانس کمپانی Ubisoft در نمایشگاه E3 2018 و ارائه اطلاعات بیشتر از بازی Assassin’s Creed Odyssey باقی مانده است، تصاویر این بازی فاش شده است.

در تاریخ ۱۱ خرداد بود که کمپانی Ubisoft پس از انتشار تصاویری از لوازم مختلف همچون تی‌شرت که با بازی جدید Assassin's Creed ارتباط داشتند، با انتشار تیزری کوتاه در حساب رسمی توییتر خود از یاز‌دهمین بازی مجموعه Assassin's Creed یعنی بازی Assassin’s Creed Odyssey رو‌نمایی کرد. با این حال، کمپانی مذکور قول ارائه اطلاعات بیشتر از این بازی را در نمایشگاه E3 2018 داده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی و با فاصله دو روزه نسبت به زمان برنامه‌ریزی شده برای کنفرانس کمپانی یوبی سافت در نمایشگاه E3 2018، تصاویری از بازی Assassin’s Creed Odyssey فاش شده است.

همانطور که پیش از این به‌واسطه تیزر معرفی و اطلاعات درج شده در فروشگاه پلی استیشن مشخص شده بود، بازی Assassin’s Creed Odyssey در یونان باستان جریان دارد. در قالب تصاویر فاش شده می‌توانید ویژگی‌های مختلف بازی اعم از سوار‌کاری، قایق‌سواری و کشتی‌رانی، انتخاب از بین دیالوگ‌ها، المان‌های نقش‌آفرینی عمیق‌تر و امکان استفاده از عقاب برای شناسایی، را مشاهده کنید. تصاویر فاش شده از بازی Assassin’s Creed Odyssey در زیر قابل مشاهده است:

با استناد به شایعات منتشر شده، کمپانی یوبیسافت قصد دارد بازی Assassin’s Creed Odyssey را در سال مالی ۲۰۱۹ (بازه زمانی آوریل ۲۰۱۸ تا مارس ۲۰۱۹، یعنی تا فروردین ۹۸) منتشر کند. کنفرانس کمپانی یوبیسافت در نمایشگاه E3 2018 در ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد ۲۲ خرداد به وقت ایران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند این کنفرانس را به صورت زنده از زومجی مشاهده کنند. در رویداد مذکور به صورت رسمی از بازی The Division 2 رو‌نمایی خواهد شد و اطلاعات جدیدی از بازی Beyond Good and Evil 2 منتشر می‌شود. همچنین این احتمال وجود دارد که در جریان این کنفرانس شاهد معرفی بازی بعدی سری Splinter Cell یا Watch Dogs باشیم. 


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده