// یکشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵

تاریخ انتشار بازی Kingdom Hearts 3 مشخص شد

کمپانی اسکوئر انیکس، تاریخ انتشار بازی Kingdom Hearts 3 را اعلام کرد.

از اولین باری که استودیو اسکوئر انیکس (Square Enixبازی Kingdom Hearts 3 را به نمایش گذاشت، پنج سالی می‌گذرد و در تمام این مدت مخاطبان منتظر تاریخ انتشار این بازی بودند. چندی پیش بود که استودیو اسکوئر انیکس اعلام کرد که به‌زودی تاریخ انتشار دقیق بازی Kingdom Hearts 3 را اعلام خواهد کرد و حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، اسکوئر انیکس در جریان رویداد 2018 Kingdom Hearts Orchestra Tour، تاریخ انتشار دقیق بازی را اعلام کرد.

بازی Kingdom Hearts 3 در تاریخ ۹ بهمن ماه (۲۹ ژانویه ۲۰۱۹) در آمریکا و اروپا و پنج بهمن ماه (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹) در ژاپن برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. همچنین تتسویا نومورا، کارگردان بازی Kingdom Hearts 3، در جریان صحبت‌های خود در حساب کاربری توییترش از تمامی هواداران بابت طولانی شدن پروسه ساخت عذرخواهی کرد. وی در صحبت‌های خود گفت:

ما پیش از نمایشگاه E3 2018 و در جریان تور جهانی Kingdom Hearts Orchestra، تاریخ انتشار بازی Kingdom Hearts III را اعلام کردیم. از همه شما بابت درخواست‌مان [صبر کردن بیشتر بری تاریخ انتشار دقیق بازی] عذرخواهی می‌کنم. لطفا منتظر اخبار آینده و مخصوصا نمایشگاه E3 2018 بمانید که ویدیوهای بیشتری را منتشر خواهیم کرد.

قطعا هواداران شخصیت‌های دیزنی با سری Kingdom Hearts آشنایی کامل دارند و در نسخه سوم، شاهد تغییراتی در سیستم مبارزات و همچنین طراحی‌های بازی هستیم که طبق گفته سازندگان، کامل‌تر و عمیق‌تر از گذشته شده است. در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Kingdom Hearts 3 چیست؟ آیا نسخه‌های پیشین این مجموعه را تجربه کرده‌اید؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده