نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵

چهار کلاس قابل انتخاب در بازی Anthem، معرفی شدند [E3 2018]

در جریان رویداد EA Play 2018 و نمایش بازی Anthem، سازندگان بازی چهار کلاس مختلف بازی را معرفی کردند.

رویداد EA Play 2018 شب گذشته برگزار شد و آغاز همایش E3 2018 را به صورت غیر رسمی نوید داد. بخش مهمی از این رویداد به بازی Anthem، جدیدترین ساخته‌ی کمپانی صاحب‌نام BioWare، اختصاص داشت. این بازی شوترِ آنلاین که از همان زمان معرفی‌اش توجه‌ها را به خود جلب کرده، یکی از موردانتظارترین آثار حال حاضر صنعت گیم است. از زمان انتشار اولین تریلر بازی تا پیش از نمایش این بازی در رویداد EA Play 2018، نحوه‌ی کنترل لباس‌های ویژه‌ی کاراکترهای بازی و مواردی این‌چنینی از روند بازی، برای هواداران سوال‌های زیادی به وجود آورد. حال سازندگان بازی در جریان نمایش  Anthem در کنفرانس EA Play 2018، به تمامی این سوالات پاسخ دادند و چهار کلاس موجود در بازی را معرفی کردند که در این مطلب، باهم این کلاس‌ها را بررسی می‌کنیم.

شما در این بازی یک خلبان هستید و با پوشیدن یک زره خاص به نام Javelin، پنجه در پنجه‌ی تهدیدی می‌اندازید که قرار است بشریت را به نابودی بکشاند؛ درنتیجه، نحوه‌ی پیش‌برد و کنترل بازی، با Javlinها رابطه‌ی تنگاتنگی دارد و می‌توان گفت که این پوشش‌ها، حکم کلاس‌هایی را دارند که در بازی‌های سبک نقش‌آفرینی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

بازی Anthem

بازیکنان در بازی انتم می‌توانند یکی از چهار کلاس Ranger، Colossus، Interceptor و Storm را انتخاب کنند. رنجر نسبت به دیگر کلاس‌ها، متعادل‌تر است. به نظر می‌رسد که حرکت و پرواز با این کلاس، بسیار سیال و روان انجام شود؛ کلاسی که می‌توان روی توانایی‌هایش در جنگ‌های نزدیک حساب کرد. کلاس Colossus مختصص سلاح‌های سنگین است و با تکیه بر توانایی‌اش در کنترل سلاح‌های سنگین و همچنین انجام حمله‌هایی که بخش وسیعی از نقشه را در بر می‌گیرد، به نیروهای دشمن آسیبی جدی وارد خواهد کرد. اطلاعات زیادی از کلاس Interceptor در دست نیست اما می‌دانیم که این کلاس، چابک‌ترین کلاس موجود در بازی است. در پایان باید به کلاس Storm اشاره کنیم که وظایف پشتیبانی از سایر اعضای تیم را بر عهده دارد.

با توجه به اینکه کاراکتر تحت کنترل شما یک خلبان است و توانایی کنترل تمامی Javelinها را دارد، درنتیجه موظف نیستید که فقط با یک زره خاص بازی را پیش ببرید و با توجه صلاح‌دید و هدفی که در ماموریت‌‌تان دنبال می‌کنید، می‌توانید زره (کلاس) خود را عوض کنید و بازی را پیش ببرید. خلبان‌هایی که در این بازی کنترل‌شان می‌کنید، با لقب Freelancers در جهان بازی شناخته می‌شوند.

شخصی‌سازی Javelinها بخش مهم دیگری از روند بازی را تشکیل می‌دهد. بازیکنان در طول بازی اسلحه‌، لوازم و زره‌های مختلفی بدست می‌آورند که می‌توانند آن‌ها را به دلخواه رنگ‌آمیزی کنند یا مثلا در ترکیب هندسی زره خود تغییر ایجاد کنند و با خرید آیتم‌های مختلف، ظاهر زره خود را شخصی‌سازی کنند. کمپانی EA تایید کرده است که در بازی خبری از لوت‌باکس‌ها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای نخواهد بود.

بازی Anthem در تاریخ ۳ اسفند برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌ سی منتشر می‌شود


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده