// یکشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵

تریلر گیم پلی حالت Grand Operations بازی Battlefield V منتشر شد [E3 2018]

کمپانی انویدیا یک تریلر از حالت جدید Grand Operations بازی Battlefield V که روی کامپیوتر اجرا شده است، منتشر کرد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، در جریان نمایشگاه E3 2018 کمپانی انویدیا یک ویدیو از گیم پلی بازی Battlefield V روی پلتفرم پی سی منتشر کرد. در این ویدیو، بازی روی سیستمی با کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti اجرا شده است و حالت جدید Grand Operations را در نقشه Narvik نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

دانلود از وبسایت آپارات

کارت گرافیک‌های GeFoce GTX کمپانی انویدیا، پلتفرم اصلی بازی ‌بتلفیلد V روی پی سی هستند و با استفاده از این کارت‌های گرافیک، بازی از قابلیت‌هایی همانند درایورهای Game Ready و تنظیمات Optimal Playable بهره می‌برد. این ویژگی‌ها بهترین تنظیمات گرافیکی را در اختیار افرادی که می‌خواهند بهترین تجربه بازی را داشته باشند، قرار می‌دهد و باعث می‌شوند تا بازی با نرخ فریم بسیار روانی اجرا شود.

استودیوی دایس (DICE) در جریان رویداد EA Play اعلام کرد که بازی Battlefield V یک حالت بتل رویال هم خواهد داشت که ظاهرا اطلاعات بیشتر این حالت در اواخر سال میلادی جاری منتشر خواهد شد. همچنین توسعه‌دهندگان بازی تاکید کردند که هیچ لوت‌باکسی در بازی وجود نخواهد داشت و تمامی محتویات بازی رایگان است.

بازی Battlefield V در تاریخ ۲۷ مهرماه روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. شما می‌توانید اخبار مربوط به رویداد EA Play را در صفحه اصلی آن در وب‌سایت زومجی پیگیری کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده