// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل The Bonfire: Forsaken Lands

بازی موبایل The Bonfire: Forsaken Lands اثر جذابی است که ساخت و ساز در یک اردوگاه برفی به همراه ماجراجویی‌های مختلف را به بازیکنان عرضه می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل The Bonfire: Forsaken Lands اثر جذابی است که توسط Xigma Games ارائه شده است و یک ماجراجویی جذاب و هیجان‌انگیز را با محیطی جذاب به همراه دارد. وظیفه بازیکن به‌دست گرفتن یک اردوگاه برفی و پهن کردن بند و بساط ساخت و ساز در آن است. بازی از یک روند اعتیادآور پیروی می‌کند و بازیکنان با پیشرفت بازی، علاقه بیش‌تری نسبت به ادامه دادن آن پیدا می‌کنند.

گیم‌پلی این بازی آیفون بدین صورت است که باید اداره کردن یک اردوگاه برفی را بر عهده بگیرید و با ساخت و ساز، کشف سرزمین‌های جدید، به‌دست آوردن مهارت و بقا در شرایط خاص آن بتوانید لحظات هیجان‌انگیزی را سپری کنید. رفته رفته مطابق بازی‌های استراتژیک نابی که از پلتفرم موبایل سراغ داریم، وسعت بازی افزایش پیدا می‌کند و مدیریت شما نیز گسترده‌تر می‌شود. چنین روندی باعث می‌شود که گزینه‌های مدیریتی پیشرفته‌تری داشته باشید و در طی بازی سازه‌های خود را متنوع‌تر کنید. بازیکن باید با استخدام کارگران مختلف، روند ساخت و ساز را سرعت ببخشد و بتواند منابع خود را بهتر مدیریت کند. منابعی که شما به‌دست می‌آورید از نبردهای مختلف است و همچنین می‌توانید با سرویس دهی مناسب به مشتریان خود، پول‌های بیش‌تری را برای ساخت و سازهای بیش‌تر کسب کنید. بازی ساخت و ساز همزمان و مدیریت کارگران را فراهم کرده است و در این زمینه می‌توانید هر کدام از نیروهای خود را بر سر سازه‌های مختلف بگمارید.

The Bonfire

بازی دارای یک بخش مبارزاتی بسیار هیجان‌انگیز هم است که در طی آن، هیولاها و موجودات غول‌آسا شب هنگام به اهالی اردوگاه حمله‌ور می‌شوند و قصد نابودی سازه‌ها و کارگران شما را پیدا می‌کنند. باید در این راستا به روح تهاجمی بازی متوسل شوید و بتوانید آنها را نابود کنید. بالاخره آسیب‌رسانی خاصی را توسط این هیولاها شاهد خواهیم بود، اما با مدیریت بهتر سربازان و قرار دادن سازه‌های مناسب، می‌توانید ریکاوری سریع‌تری را داشته باشید. علاوه بر این حمله‌های قریب‌الوقوع، سرمای سوزان و آب و هوای خشمگین نیز می‌تواند به اردوگاه شما آسیب برساند و برخی از نیروهای‌تان را فلج کند. برای جلوگیری از این موضوع نیز می‌توانید از پوشاک و دیگر سازه‌های محافظتی بهره‌مند شوید. با پشت سر گذاشتن چنین خطراتی در قبال اردوگاه‌تان، کم کم ساختمان‌های شما پیشرفت می‌کند و به یک‌باره می‌بینید که گستره بزرگی از محیط را گرفته‌اید و مدیریت حجم عظیمی از مردم در دستان شما قرار دارد.

حیوانات عجیب و غریب، شب هنگام به اردوگاه شما حمله‌ور می‌شوند

یکی دیگر از جنبه‌های هیجان‌انگیز بازی، پیدا کردن تمدن‌ها و سرزمین‌های جدید است. این تمدن‌ها می‌توانند با شما مراوده اقتصادی داشته باشند و نقش بزرگی در پیشبرد هر دو سرزمین ایفا کنند. شما نیز باید به عنوان رهبر اردوگاه، بتوانید هم در کشف سرزمین‌های جدید خوب عمل کنید و هم ارتباط تجاری بهتری را فراهم سازید. با کشف اسرار باستانی نیز می‌توانید جنبه بزرگی از بازی را تجربه کرده باشید. بازی شبیه سازی واقعا جالبی دارد و المان‌های کنترلی بازی نیز می‌تواند بسیار اعتیادآور و جذاب باشد. ساختمان‌ها بسیار متنوع هستند و کارگران نیز بر حسب شخصیتی که دارند، می‌توانند وظیفه خاصی را برای شما انجام دهند. این شخصیت پردازی واقعا هم طراحی مناسبی دارد و هم پرداخت معرکه و دلچسب. سکوهای مدیریتی مرکزی، از جمله مهم‌ترین بخش‌های بازی است که کنترل آن دست شما است و باید تمرکز و اتحاد گروه را از طریق این مرکز حفظ کنید.

The Bonfire

چشم‌اندازهای برفی و زیباشناسی مینیمالیستی، از نکات شاخص گرافیک بازی است

گرافیک بازی The Bonfire دارای المان‌های هنری بسیار است و از همان شروع شاهد زیبایی شناسی مینیمالیستی در بازی هستیم. این روند با ترکیب رنگی مناسبی پرداخته شده است و هر بازیکن می‌تواند چشم‌اندازهای زیبایی را در این محیط برفی نظاره‌گر باشد. تنها کار سخت شما، مقاومت در برابر موجودات و حیوانات عجیب و غریب در شب هنگام و طرح چاره در برابر سرمای سوزان است. اچیومنت‌های جذابی را با گذشت زمان، کسب خواهید کرد که نقش بزرگی در مدیریت بهتر سازه‌ها و کارگران خواهد داشت. هرچه که بازی پیش برود، شما می‌توانید چیزهای جدیدی کشف کنید و عملکرد بهتری در همه بخش‌ها داشته باشید.

بازی The Bonfire: Forsaken Lands اثر جذابی در سبک استراتژیک است که توانسته است یک شبیه‌سازی عمیق را ارائه کند و با داشتن المان‌های گیم‌پلی جذاب، بسیار سرگرم‌کننده ظاهر شود. سیستم مبارزاتی جالب و تاکتیکی بازی، باعث شده است که بازی ارزش واقعی خودش را نشان دهد و در اکثر بخش‌ها عالی باشد. این بازی را می‌توانید از اپ استور برای سیستم عامل iOS دریافت کنید.

دانلود بازی آیفون The Bonfire: Forsaken Lands


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده