نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰

دیو باتیستا از آینده شخصیت درکس در دنیای سینمایی مارول می‌گوید

دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس ویرانگر، در مصاحبه جدید خود در مورد آینده این شخصیت در دنیای سینمایی مارول گفته است.

ادامه این مطلب ممکن است پایان و بخش بسیار مهمی از داستان و اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War را برای شما فاش کند

.

.

.

.

همانطور که در پایان فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) مشاهده کردیم، درکس ویرانگر به‌همراه نیمی از جهان هستی با بشکن تانوس کشته شد و حال بسیاری در مورد آینده این شخصیت در دنیای سینمایی مارول صحبت می‌کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس در مورد بازگشت این شخصیت در فیلم‌های آینده دنیای سینمایی مارول صحبت کرده است. در حاشیه تور تبلیغاتی و مطبوعاتی فیلم Hotel Artemis (هتل آرتمیس)، باتیستا تایید کرد که او در فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) و فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) باز خواهد گشت. باتیستا در این مصاحبه گفت:

من پیام‎های زیادی را دریافت کردم که در آن آن‌ها می‌گفتند که باور نمی‎کنیم که شخصیت تو در فیلم مرده است. دل آنها واقعا دل‎شکسته بود و من به آنها گفتم که در فیلم Avengers 4 و فیلم Guardians of the Galaxy 3 حضور خواهم داشت. نمی‎دانم که آنها چگونه قرار است من را برگردانند؛ اما تا آنجایی که خبر دارم، من قرار است به هر شکلی بازگردم و در فیلم Guardians 3 نیز حضور داشته باشم.

Guardians of the Galaxy

با این حال، بازگشت درکس و دیگر اعضای نگهبانان کهکشان از دنیای مردگان چندان باعث تعجب طرفداران نخواهد شد؛ چرا که در حال حاضر تنها راکت راکون از اتفاقات پایان فیلم Infinity War جان سالم به در برده و تصویر اینکه تمرکز فیلم Guardians of the Galaxy 3 تنها روی این شخصیت باشد، بسیار سخت و غیر ممکن است. با این حال، سرنوشت شخصیت گامورا همچنان شفاف و مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که گامورا در نهایت مرده باقی بماند و شاهد بازگشت او در قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy نباشیم. پیش‌بینی می‌شود فیلمبرداری و تولید این فیلم از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت. همچنین می‌دانیم که این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود و اخیرا گان اشاره کرده که فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 قرار است در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) به روی پرده‌های سینما برود؛ اما مارول استودیو هنوز تاریخ اکران این فیلم را رسما تایید و اعلام نکرده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده