// جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

جدیدترین ماوس بیسیم لاجیتک با نام G305 معرفی شد

شرکت Logitech به تازگی از جدید‌ترین ماوس گیمینگ خود رونمایی کرده است که می‌تواند بدون شارژ مجدد تا ۲۵۰ ساعت عملکرد بی‌وقفه را ارائه دهد.

شرکت Logitech که معمولا به‌خاطر سخت‌افزار‌های جانبی پی‌سی شناخته می‌شود، به تازگی از نسل جدید ماوس‌های بیسیم گیمینگ خود رونمایی کرده است که طبق گزارش‌های منتشر شده از سوی این شرکت، این محصول جدید دارای سرعتی بالا بوده و به قابلیت افزایش طول عمر باتری مجهز شده است و می‌تواند ماوس‌های سیمی رایج را منسوخ کند.

نام این ماوس جدید G305 است و به فناوری ثبت‌‌شده‌ی این شرکت یعنی LightSpeed مجهز شده است که این امکان را به آن می‌دهد که بتواند حتی از ماوس‌های سیمی معمولی بسیار سریع‌تر عمل کند. لاجیتک اعلام کرده است که عملکرد این محصول جدید تا ۱۰ برابر ماوس‌های بی‌سیم نسل قبلی خود در بخش مصرف و باتری، بهبود یافته است.

یوجس دسای، معاون رئیس شرکت و همچنین مدیرکل در بخش گیمینگ شرکت لاجیتک اعلام کرده است که:

سالهاست که ما به دنبال عملکرد سریع و خوبی در ماوس‌ های بی‌ سیم بوده‌ایم تا بتوانیم از نمونه‌ی رایج و معمولی رقیب تجربه‌ی بهتری را ارائه دهیم. ما تا جایی توانستیم پیشرفت کنیم که حتی برخی از بزرگ‌ترین بازیکنان مسابقات Esports نیز به محصولات ما اعتماد کردند و توانستند به وسیله‌ی آن‌ها جوایزی در مسابقات مختلف کسب کنند. با تولید ماوس‌های G305 ما می‌خواهیم تا همان تکنولوژی و عملکرد پرطرفدار را برای همه‌ به ارمغان بیاوریم.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، این ماوس‌های جدید تنها با استفاده از یک باتری AA می‌توانند تا ۲۵۰ ساعت گیم‌پلی مداوم را تنها با نرخ تاخیر ۱ میلی‌‌ثانیه در اختیار کاربران قرار دهند. جالب اینجا است که شما می‌توانید مقدار ساعات گیم‌پلی مداوم و طول عمر باتری ماوس را بدون شارژ مجدد تنها با افزایش میزان تاخیر به ۸ میلی‌ثانیه، تا ۹ ماه افزایش دهید.

طبق اعلام شرکت سازنده G305 جدید در ماه ژوئن (اواخر خرداد) و با برچسب قیمت ۵۱.۹۹ یورو در خرده‌فروشی‌ها در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. گفتنی است که این ماوس‌ها تنها در دو رنگ سفید و مشکلی تولید خواهند شد.


منبع vg247.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده