نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

جزئیات محتوای سال دوم بازی Destiny 2 هفته آینده اعلام می‌شود

استودیو بانجی هفته آینده با برگزاری یک لایو استریم از محتوای سال دوم بازی Destiny 2 رونمایی خواهد کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو بانجی اعلام کرد که در تاریخ پانزدهم خردادماه (۵ ژوئن) با برگزاری یک لایو استریم از محتوای سال دوم بازی Destiny 2 رونمایی خواهد کرد. این برنامه زنده با حضور DeeJ، مدیر روابط عمومی بازی و چندین توسعه‌دهنده دیگر نظیر استیو کاتن، کارگردان بازی و اسکات تیلور، سرپرست پروژه برگزار می‌شود. همچنین استودیو Bungie احتمالا از بسته گسترش‌دهنده بزرگ بعدی بازی Destiny 2 که ظاهرا در پاییز سال جاری عرضه می‌شود، رونمایی خواهد کرد.

Destiny 2

مدیر روابط عمومی بازی وعده داده است که در این برنامه توسعه‌دهندگان به بازخوردهای طرفداران پاسخ خواهند داد و محتوای ماه سپتامبر بازی به نمایش در می‌آید. آنها همچنین در انتهای استریم به محتویاتی که قرار است در آینده به بازی راه یابد، می‌پردازند و اطلاعات بیشتری را در این‌باره منتشر خواهند کرد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از بسته گسترش‌دهنده پاییزی بازی Destiny 2 در دست نیست، اما با این حال می‌دانیم که این بسته حالت جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که پیش از این شاهد آن نبودیم. بازیکنان می‌توانند در لایو استریم استودیو بانجی که در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه پانزدهم خردادماه برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری از محتوای سال دوم بازی Destiny 2 به دست آورند.

بازی Destiny 2 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:  

هرچند دستینی ۲ در زمینه داستان نمی‌تواند آنچنان که باید بازیکن را درگیر کند، اما این بازی با محیط‌های انبوهی که دارد، قادر است تا ساعت‌ها شما و دوستان‌تان را وارد ماجراجویی پر هیجانی کند. موسیقی و صداگذاری دستینی ۲ یکی از برجسته‌ترین خصوصیات آن است و با شنیدن نت‌های دلنشین غرق در روند بازی می‌شوید. لودینگ‌های طولانی مورد نیاز برای ملحق شدن به بخش چندنفره، آزاردهنده است و باید در آینده بانجی روند پیوستن به بازی‌ها را تسریع ببخشد.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی Destiny 2 را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده