نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

تاریخ انتشار بازی Aragami: Shadow Edition مشخص شد

استودیو لینس ورکس تاریخ انتشار بازی Aragami: Shadow Edition و بسته الحاقی Nightfall را اعلام کرد.

استودیو مستقل لینس ورکس در اردیبهشت‌ماه امسال از نسخه ویژه بازی Aragami که با نام Shadow Edition شناخته می‌شود، رونمایی کرد و اظهار داشت که این نسخه در آینده نزدیک برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد و شامل بسته گسترش‌دهنده Nightfall، بسته الحاقی Assassin’s Mark و البته بازی اصلی است. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Lince Works از انتشار بازی Aragami: Shadow Edition و بسته Nightfall در اواسط خردادماه خبر داده است.

Aragami: Shadow Edition

بازی Aragami و بسته گسترش‌دهنده Nightfall از کوآپ آنلاین پشتیبانی خواهند کرد و بازیکنان می‌توانند به صورت دونفره به تجربه آنها اقدام کنند. همچنین قابلیت کراس پلتفرم بین نسخه‌های کنسولی و کامپیوتر این بازی و بسته گسترش‌دهنده جدید آن وجود دارد.

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Aragami اثری در سبک مخفی‌کاری است و داستان آن درباره یک روح انتقام‌جو با نام آراگامی است که از جهان پس از مرگ فراخوانده می‌شود و دارای توانایی کنترل سایه‌ها است. بازیکنان در این بازی ماجراجویی جدیدی را با دختری به نام یامیکو آغاز می‌کنند تا به اسرار مربوط به گذشته قاتل پی ببرند.

بسته گسترش‌دهنده Nightfall که در زمان عرضه بازی Aragami: Shadow Edition منتشر می‌شود، دارای داستان، شخصیت‌ها و مکان جدیدی خواهد بود. همچنین بسته الحاقی Assassin’s Mark یک DLC کوچک‌تر است که تنها ۱۲ پوسته مختلف برای شخصیت‌های بازی را در دسترس قرار می‌دهد.

بازی Aragami همچنین دارای ابزار ویرایشگر مرحله و پشتیبانی از قابلیت Steam Workshop است که در اسفندماه سال ۹۵ زمانی که فروش بازی از مرز ۱۰۰ هرار نسخه در استیم عبور کرد، به آن اضافه شد. بازی Aragami: Shadow Edition و بسته Nightfall در تاریخ پانزدهم خردادماه (۵ ژوئن) برای PS4 ،Xbox One و PC منتشر خواهد شد. بازی Aragami در بررسی زومجی نمره ۶.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

لینس ورکس با انتشار آرگامی قدمی نسبتا محکم را در ساخت یک بازی مخفی کاری برداشته است. با این حال، توجه نکردن به برخی موضوعات در گرافیک، باعث شده تا داستان احساسی بازی نتواند تاثیر واقعی را روی بازیکن بگذارد. صداگذاری نامفهوم روی شخصیت‌ها و برخی محدودیت‌ها در گیم‌پلی در صورتی که توجه بیشتری به آنها می‌شد، مسلما در نتیجه نهایی تاثیر مثبتی را می‌گذاشت. البته هنوز هم آرگامی یک بازی مخفی کاری خوب محسوب می‌شود و با توجه به حجم ۲/۵ گیگابایتی بازی تجربه آن خالی از لطف نیست.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی Aragami را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده