نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

سونی از رویداد PlayStation E3 Experience 2018 رونمایی کرد

کمپانی سونی از بازگشت رویداد PlayStation E3 Experience برای نمایشگاه E3 2018 خبر داد.

زمان زیادی به برگزاری نمایشگاه E3 2018 باقی نمانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اعلام کرد که رویداد PlayStation E3 Experience برای نمایشگاه امسال بازگشته است و در تاریخ بیست‌ویکم خردادماه (۱۱ ژوئن) در بسیاری از سینماهای ایالات متحده، کانادا، مکزیک، برزیل، آرژانتین و شیلی برگزار خواهد شد.

بلیط‌های این رویداد در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه پانزدهم خردادماه (۵ ژوئن) به فروش می‌رسند و به مانند همیشه محدود به صندلی‌های موجود است و کسانی که زودتر از دیگران به سینماها برسند، تا زمانی که ظرفیت تکمیل شود مجوز ورود دریافت می‌کنند، بنابراین باید سر وقت خودتان را به سینمای مورد نظر برسانید. همچنین به طور معمول شرکت‌کنندگان باید بیش از هفده سال (در برزیل هجده سال) سن داشته باشند.

اگر درباره این رویداد اطلاع ندارید باید بگوییم که سونی بلیط‌هایی را در اختیار طرفداران پلی‌ استیشن قرار می‌دهد و آن‌ها را در یکی از چندین سینما از پیش تعیین شده جمع آوری می‌کند تا به تماشای کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018 بپردازند و از مشاهده نمایش‌ها و رونمایی‌های بزرگ لذت ببرند. امسال چهارمین سالی محسوب می‌شود که سونی چنین رویدادی را برگزار می‌کند و کاملا واضح است که برگزاری آن در سال‌های گذشته موفقیت‌آمیز بوده است.

شما می‌توانید فهرست کامل سینماها را در منبع خبر مشاهده کنید و ببینید که کدام یک از آن‌ها به محل زندگی شما نزدیک‌تر است. همچنین اگر کنجکاو هستید که بدانید در این رویداد چه چیزی انتظارتان را می‌کشد و برای چه چیزی ثبت نام می‌کنید، می‌توانید ویدیو مربوط به رویداد PlayStation E3 Experience سال گذشته را از اینجا مشاهده کنید که واکنش شرکت‌کنندگان به نمایش‌های کمپانی سونی در نمایشگاه E3 2017 را به تصویر می‌کشد.

آیا کمپانی سونی امسال هم با دستی پر به نمایشگاه E3 2018 می‌آید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده