نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۳

یوبیسافت بازی Assassin's Creed: Odyssey را به طور رسمی معرفی کرد

یوبیسافت بازی Assassin's Creed: Odyssey را به طور رسمی معرفی کرد.

چند ساعت بعد از اینکه تصویری از تی‌شرت و جاسوییچی نسخه‌ی جدید اساسینز کرید لو رفت، یوبیسافت در حساب رسمی توییتر خود این بازی را با یک تیزر ۴ ثانیه‌ای معرفی کرد. همچنین اعلام شد در کنفرانس E3 2018 شرکت یوبیسافت اطلاعات بیشتری از این بازی در اختیارمان خواهد گذاشت.

با توجه به اینکه هنوز چیزی به طور رسمی از داستان بازی نمی‌دانیم، اما به نظر می‌رسد با قسمت دومی از یک سه‌گانه طرف باشیم. مصر، یونان و احتمالا رم در نسخه‌ی بعدی، سه‌گانه‌ی تمدن‌های گذشته‌ی سری Assassin's Creed را تشکیل خواهند داد. نکته‌ی مهم دیگر در مورد Assassin's Creed: Odyssey تاریخ عرضه‌ی آن است، بر اساس شایعات یوبیسافت انتشار این بازی را در سال مالی ۲۰۱۹ (از آوریل ۲۰۱۸ تا مارس ۲۰۱۹) در نظر گرفته است. تعطیلات ۲۰۱۸ زمان رایجی برای عرضه‌ی نسخه‌های این سری بود اما با توجه به ترافیک شدید بازی‌های بزرگ در ماه‌های نوامبر و اکتبر، شاید یوبیسافت Odyssey را به اوایل ۲۰۱۹ موکول کند.

در هر صورت کنفرانس شرکت Ubisoft، ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد ۲۲ خرداد به وقت ایران برگزار خواهد شد و شاهد معرفی کامل این بازی خواهیم بود. سال گذشته گیم‌پلی بازی روی کنسول ایکس باکس وان ایکس در کنفرانس مایکروسافت برای به رخ کشیدن قدرت این کنسول به نمایش درآمد. احتمالا امسال نیز تریلری از این بازی در کنفرانس مایکروسافت که امسال در مکان دیگری نزدیک محل اصلی نمایشگاه برگزار خواهد شد می‌بینیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده