// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

MSI از نمایشگر جدید Optix AG32C رونمایی کرد

کمپانی MSI از جدید‌ترین نمایشگر خود با نام Optix AG32C رونمایی کرده است.

به تازگی در وب‌سایت رسمی شرکت MSI جدید‌ترین نمایشگر این شرکت با نام Optix AG32C لیست شده است. برخی از مشخصات این مانیتور شامل اندازه‌ی صفحه‌ی ۳۲ اینچی، پنل خمیده‌ی VA و همچنین وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ است. در نظر داشته باشید این محصول از مدل‌های Q نیست و با مدل‌ هم‌رده‌ی خود یعنی نمایشگر AG32C از لحاظ وضوح تصویر متفاوت است؛ اما در نظر داشته باشید که هردوی این مدل‌ها از یک طراحی مشترک و همچنین امکانات یکسانی بهره‌ می‌برند.

تنها تفاوت قابل ذکر برای این دو مدل این است که در این محصول جدید یعنی مدل AG32C نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۶۵ هرتز است؛ در صورتی که در مدل هم‌رده‌ی AG32CQ این نرخ ۱۴۴ هرتز است.

شرکت MSI همچنین در صفحه‌ی این محصول توضیح داده است که زمان پاسخ‌دهی این نمایشگر تنها ۱ میلی‌ثانیه است و به فناوری AMD FreeSync مجهز شده تا بتواند برای کاربران گیم‌پلی روان و راحت‌تری را به ارمغان بیاورد. این شرکت همچنین اعلام کرده است که نمایشگر‌های AG32CQ می‌توانند ۱۱۰ درصد از فضای رنگی sRGB و همچنین ۸۵ درصد از فضای رنگ NTSC را به نمایش بگذارند.

باید یادآور شویم که این مدل به عنوان یک نمایشگر HDR عرضه نمی‌شود؛ چرا که میزان روشنایی آن تنها ۲۵۰ نیت است که برای دریافت گواهینامه‌ی Display HDR و VESA به حداقل ۴۰۰ نیت نوردهی احتیاج است. از مشخصات دیگر این محصول همچنین می‌توان به نسبت کنتراست ۱ به ۳۰۰۰ و زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه‌ اشاره کرد.

برای بخش خروجی در این نمایشگر سه خروجی از مدل‌های DisplayPort 1.2 ،HDMI 2.0 و درگاه DVI در نظر گرفته شده است. همانطور که گفته شد این محصول از سری خانواده‌ی Q نیست؛ بنابراین هاب داخلی USB و بلندگو‌ها از این نمایشگر حذف شده‌اند.

نمایشگر‌های Optix AG32CQ هنوز به صورت جهانی قابل دسترس نیستند، اما قیمت آن‌ها در وب‌سایت رسمی آمازون ۴۹۹ یورو در نظر گرفته شده است.


منبع pcgamer.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده