نویسنده: محمد شیرزاده
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

صحبت های گروت در فیلم Avengers: Infinity War توسط جیمز گان ترجمه شدند

جیمز گان به تازگی صحبت‌های گروت در فیلم Avengers: Infinity War را ترجمه کرده است.

انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) پر از صحنه‌های نفس‌گیر و ناراحت‌کننده بود. این فیلم در پایان ماه آوریل (۷ اردیبهشت) اکران شد و موفقیت آن در زمینه فروش تازه شروع شده است. به لطف جیمز گان، تماشای لحظات پایانی فیلم پس از خواندن این خبر از قبل نیز سخت‌تر خواهد بود.

هشدار: این مطلب بخش‌های مهمی از داستان فیلم Avengers: Infinity War را لو می‌دهد

.

.

.

.

در پایان سومین فیلم انتقام جویان، تانوس به آن‌چه که می‌خواست رسید و با یک تکان انگشتانش نیمی از جمعیت عالم هستی را نابود کرد و قهرمانانی مانند مرد عنکبوتی، پلنگ سیاه و... به خاکستر تبدیل شدند. همچنین تمامی محافظین کهکشان به غیر از راکت کشته شدند و حالا جیمز گان، کارگردان فیلم‌های محافظین کهکشان، صحبت‌های پایانی گروت را به هواداران اعلام کرده است.

جیمز گان در توییتر به سوال یکی از هواداران درباره آن لحظه پایانی پاسخ داد. وقتی از وی پرسیده شد گروت در پایان انتقام جویان: جنگ ابدیت چه می‌گوید، وی در پاسخ گفت:

پدر.

همانطور که می‌دانید گروت و راکت در پایان فیلم به کره زمین و واکاندا می‌روند تا برای اولین و آخرین بار در مقابل تانوس ایستادگی کنند و گروت در آن‌جا کشته می‌شود. با این حال، هیچ‌کس توان ایستادگی در برابر تانوس را نداشت. تانوس در نهایت با به‌دست آوردن سنگ ذهن، دستکش بی نهایت را تکمیل می‌کند و گروت یکی از میلیاردها قربانی این اتفاق است.

«پدر» صدا کردن راکت توسط گروت از جهات زیادی تراژیک است و باعث می‌شود هواداران فعالیت‌های او در انتقام جویان: جنگ ابدیت را به دید متفاوتی نگاه کنند. وقتی که برای اولین بار او را در فیلم می‌بینیم، اون یک نوجوان است که رفتارهای ناهنجاری دارد. او با استارلرد کل کل می‌کند و حتی راکت را چپ چپ نگاه می‌کند، اما با این حال عاشق خانواده‌اش است. حالا به نظر می‌رسد راکت روی زمین رها شده تا غم از دست دادن دوستان، خانواده و فرزندش را عزاداری کند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده