نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱

تاریخچه ویدیویی سونیک؛ معروف ترین جوجه تیغی دنیا

در یکی دیگر از تاریخچه مجموعه بازی‌های مختلف، این بار به سراغ سونیک، معروف‌ترین جوجه تیغی دنیا رفته‌ایم و مروری بر تاریخچه این شخصیت و مجموعه داشته‌ایم.

در دنیای بازی‌های ویدیویی، تنها تعداد انگشت‌شماری شخصیت هستند که حتی غیر گیمرها هم آنها را می‌شناسند. بدون شک یکی از این شخصیت‌ها، سونیک، جوجه تیغی آبی رنگی است که سگا برای اولین بار او را به دنیای بازی‌های ویدیویی معرفی کرد. تابه‌حال بازی‌های بسیار زیادی از روی این شخصیت ساخته شده است و حتی Sonic و دوستانش به عنوان مهمان در بازی‌های مختلف دیگری نیز سر و کله‌شان پیدا شده است.

همه ما قطعا با این شخصیت خاطره‌‌هایی داریم که اکثرا بر می‌گردد به زمان سگا جنسیس و بازی سونیک. به دلیل معروفیت و محبوبیت این شخصیت، تصمیم گرفتیم در آیتمی ویدیویی که برای اولین بار در برنامه لودینگ پخش شد، سری به این جوجه تیغی بزنیم و با هم ببینیم که اصلا این شخصیت برای اولین در چه بازی‌ای حضور پیدا کرد و دلیل آبی بودن رنگش چیست؟ در این آیتم، حتی دلیل شنا بلد نبودن سونیک را نیز می‌فهمیم! پس اگر می‌خواهید با این جوجه تیغی آبی دوست‌داشتنی بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید:

دانلود ویدیو از آپارت | تماشا در یوتیوب


منبع Zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده