// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰

الکترونیک آرتز از فروش کنسول ها در سال 2018 سخن می‌گوید

بلیک یورگنسن در جریان سوال و جواب نشست خبری الکترونیک آرتز با سرمایه‌گذاران و تحلیلگران، درمورد فروش آینده کنسول‌ها سخن گفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی و نشست خبری الکترونیک آرتز با تحلیلگران و سرمایه‌گذاران، بلیک یورگنسن، مدیر بخش مالی Electronic Arts، در مورد پیش‌بینی‌های این کمپانی از فروش کنسول‌ها در سال ۲۰۱۸ سخن گفته است.

کمپانی الکترونیک آرتز پیش‌بینی کرده است که پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تا پایان سال جاری میلادی بتوانند در مجموع (مجموع فروش PS4 و Xbox One) ۱۳۰ میلیون دستگاه فروش داشته باشند. این در حالی است که تخمین زده‌ شده که تا پایان دسامبر ۲۰۱۷، مجموع فروش این دو کنسول ۱۰۳ میلیون دستگاه بوده باشد. با این حال اگر تخمین زده‌شده را با فروش ۷۳.۶ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 در کنار یکدیگر قرار بدهیم، به این نتیجه می‌رسیم که ایکس‌باکس وان باید تا پایان دسامبر ۲۰۱۷، حدود ۲۹.۴ میلیون دستگاه فروخته باشد.

با این‌حال احتمال خطا در پیش‌بینی و تخمین همیشه وجود دارد و باید منتظر بمانیم و ببینیم پس از آمار فروش، تا چه اندازه این پیش‌بینی‌ها درست از آب در می‌آیند. در انتها نیز بلیک یورگنسن اعلام کرده است که نینتندو سوییچ، تا تاریخ ۳۰ آذرماه (۲۱ دسامبر) بیش از ۳۰ میلیون دستگاه فروش خواهد داشت. در آخر شما کاربران زومجی نظرتان در مورد فروش کنسول‌ها تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی چیست؟

جدای از این موارد، الکترونیک آرتز در جریان نشست خبری خود در مورد بتلفیلد جدید و بازی Anthem نیز سخن گفته است. اندرو ویلسون در مورد نسخه بعدی Battlefield گفت:

نسخه بعدی بتلفیلد، اثری عمیق و ویژه در سبک تیراندازی خواهد بود و از همان روز عرضه، تجربیات جامعه کاربری‌مان را متحول می‌کند. همچنین در این بازی سعی شده نگاهی به موفقیت‌های Battlefield 1 داشته باشیم و از دلایل موفقیت این بازی استفاده کنیم و استودیو EA Dice به‌خوبی توانسته این موارد را با DNA مخصوص خود و این سری ترکیب کند. از طرفی بتلفیلد آینده دارای ویژگی‌های مخصوص به‌خودش است که جامعه کاربری جهانی این بازی را گسترش می‌دهد.

همچنین در ادامه این سوال و جواب‌ها، اندرو ویلسون در مورد بازی Anthem گفت:

هر بخش از این بازی (Anthem) چیز جدیدی برای ارائه دادن دارد؛ از داستان عمیق آن که بایوور به خوبی آن را خلق کرده است گرفته تا گیم‌پلی مشارکتی و محیط و جهان بازی که شدیدا هیجان‌انگیز هستند. بازی Anthem یک تجربه اجتماعی است و ما راه‌های مختلفی را برای دسترسی کاربران به این بازی در دسترس قرار می‌دهیم تا بتوانند زودتر از زمان موعود، این بازی را تجربه کنند. این کار باعث می‌شود بتوانیم بازی‌مان را بهتر به شکل نهایی برسانیم که بر پایه بازخوردهای کاربران خواهد بود. ما شدیدا هیجان‌زده هستیم تا این بازی جدید را روانه بازار کنیم و به همان اندازه هیجان‌زده هستیم که با بازیکنان و جامعه کاربری بازی همکاری کنیم تا بتوانند تجربیات‌شان را با ما و دوستان‌شان به اشتراک بگذارند و بیش از پیش برای نسخه نهایی Anthem لحظه شماری کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده