نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

مارگو رابی درباره فیلم Birds of Prey صحبت می‌کند

مارگو رابی، بازیگر نقش شخصیت هارلی کویین در مصاحبه جدید خود، درباره فیلم پرنده‌های شکاری (Birds of Prey) و R-rated بودن درجه سنی این اثر صحبت کرده است.

چندی پیش ما در طی اخبار مختلفی باخبر شدیم که کمپانی برادران وارنر کارگردان فیلم Dead Pigs (خوک‌های مرده) یعنی کتی یان را به‌تازگی استخدام کرده تا کارگردانی و هدایت یکی از جدیدترین آثار کمیک بوکی یعنی فیلم Birds of Prey (پرنده های شکاری) را بر عهده داشته باشد. این اثر قرار است حول محور کتاب‌های کمیک و داستان‌های درون آن بچرخد. براساس گزارش‌های مختلف، ما در این فیلم قرار است شاهد شخصیت هارلی کویین، بت گرل و خیلی شخصیت‌های مونث دیگر باشیم که هنوز نام آنها به طور رسمی اعلام نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارگو رابی، بازیگر نقش شخصیت هارلی کویین در طی یکی از مصاحبه‌های جدید خود، جزئیات جذاب بیشتری را درباره این اثر فاش کرد.

در طی مصاحبه‌ای که گزارشگر سایت خبری کولایدر با مارگو رابی تنظیم کرده بود، این بازیگر زن نامزد دریافت جایزه اسکار، در میان صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که در واقع او تقریبا نزدیک به سه سال است که روی پروژه تولید این اثر مورد انتظار کار می‌کند. براساس گفته‌های خود این بازیگر، اولین صحبت‌ها و ایده‌های تولید این اثر زمانی مطرح شد که مارگو رابی در حال فیلمبرداری فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری) بود. او در طی این مصاحبه، اینگونه صحبت‌های خود را عنوان کرد:

من ایده ساخت یک اثر با درجه سنی بزرگسال را به سازندگان ارائه کردم که حول محور یک باند دخترانه بچرخد. این باند دخترانه شامل هارلی هم هست؛ زیرا من مدام به این موضوع فکر می‌کنم که «هارلی به دوست هم احتیاج دارد.» هارلی عاشق ارتباط برقرار کردن با مردم است؛ پس هیچوقت سعی نکنید که یک اثر مستقل و اختصاصی برای او تهیه کنید. او باید با افراد دیگر باشد و با آنها ارتباط برقرار کند. این اثر باید درباره یک باند دخترانه باشد. من تا به امروز باندهای دخترانه زیادی روی پرده نقره‌ای سینما ندیده‌ام؛ مخصوصا در رابطه با جو و داستان‌های اکشن. پس این اثر می‌تواند قدم بزرگی بردارد و نقش مهمی در این زمینه داشته باشد.

البته، باید حتما به این موضوع توجه کنیم که چون مارگو رابی تقریبا سه سال پیش ایده ساخت یک اثر با درجه سنی بزرگسال را به سازندگان ارائه کرده، لزوما دلیل بر این نمی‌شود که این اتفاق حتما رخ دهد. اما از طرف دیگر باید این موضوع را هم مد نظر قرار داد که مارگو رابی تقریبا یکی از اصلی‌ترین دلایلی بود که حالا کتی یان برای کارگردانی این پروژه انتخاب شده است و اینگونه به نظر می‌رسد که او یک دیدگاه کاملا واضح درباره اینکه دقیقا می‌خواهد چه کاری با این پروژه انجام دهد، در ذهن دارد. پس با این اوصاف، احتمال اتفاق افتادن این موضوع و بزرگسال بودن درجه سنی این اثر، بسیار زیاد است. رابی در ادامه مصاحبه خود اینگونه صحبت کرد:

به نظر من انتخاب یک کارگردان زن برای اینکه این داستان را برای مخاطبان بازگو کند و اینکه این فرصت را به او بدهیم تا بتواند یک اثر کمیک بوکی آن هم با بودجه بالا بسازد و اکران کند، انتخاب بسیار خوبی بود. کارگردانان زن همیشه این جمله را می‌شنوند: «بیا این فیلم کوچک و به‌خصوص را بگیر»... و من همیشه اینگونه بودم: «من عاشق اکشن هستم. من عاشق فیلم‌های اکشن هستم. من یک دخترم. آیا قرار است ما همیشه یک مورد کوچک یا یک سری چیزهای به‌خصوص را دوست داشته باشیم؟» پس به نظر من انتخاب یک کارگردان زن برای هدایت و ساخت این اثر، کار بسیار مهمی بود. در نهایت هم بهترین کارگردان توانست از این رقابت پیروز بیرون بیاید و کتی یان همان بهترین کارگردان است.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده