نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

بازی Conan Exiles بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است

کمپانی فان‌کام با انتشار اینفوگرافی جدیدی از فروش بیش از یک میلیون نسخه‌ای بازی اکشن ماجراجویی Conan Exiles خبر داد.

کمپانی فان‌کام روز گذشته بازی جهان‌باز اکشن ماجراجویی Conan Exiles را پس از پانزده ماه از حالت دسترسی زودهنگام خارج کرد و نسخه نهایی آن را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی منتشر ساخت.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Conan Exiles یک بازی در سبک جهان‌باز و بقا است که در آن بازیکنان باید در محیطی خشن زنده بمانند، به ساخت خانه و پادشاهی خود اقدام کنند و با دیگر بازیکنان و هیولاها به مبارزه بپردازند. همچنین این بازی دارای بخش تک‌نفره و چندنفره است.

بازی Conan Exiles پیش از انتشار نسخه نهایی موفق به فروش یک میلیون نسخه شد که این رقم شامل فروش بازی در حالت Early Access  در PC، فروش بازی در حالت Game Preview در کنسول Xbox One و پیش فروش دیجیتالی بازی از طریق خرده‌فروشی‌ها است.

از زمانی که بازی Conan Exiles به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس بازیکنان قرار گرفت، تعداد زیادی قابلیت، مکانیک‌ و محتوای جدید به بازی اضافه شده است. همچنین روز گذشته زیست‌بوم‌های مرداب و آتشفشان به بازی راه یافتند و نسخه نهایی بازی ورژن بروزرسانی‌شده سیستم Purge را معرفی کرد.

کمپانی Funcom همچنین اینفوگرافی جذابی را از بازی Conan Exiles منتشر کرده است که آمار و ارقام و دیگر اطلاعات بازیکنان را به نمایش در می‌آورد. شما می‌توانید این اینفوگرافی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Conan Exiles


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده