نویسنده: علی ولی خانی
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

بازی Overwatch میزبان پوسته Pink Mercy می‌شود

بازی اورواچ میزبان پوسته‌ای به نام Pink Mercy خواهد شد که تمامی درآمد‌های حاصله از فروش آن قرار است در جهت پژوهش درمورد سرطان سینه صرف شود.

Blizzard با آغاز رویدادی با مدت محدود تصمیم به جمع‌آوری کمک‌های بازیکنان به تحقیقات درمورد سرطان سینه را دارد. در همین راستا، پوسته‌ی جدید Pink Mercy با قیمت ۱۵ دلار در این بازی منتشر خواهد شد که تمامی سود عاید از آن قرار است در اختیار موسسه‌ی پژوهشی سرطان سینه قرار بگیرد. بلیزارد تضمین کرده است که حداقل ۲۵۰ هزار دلار به این عمل خیرخواهانه کمک خواهد کرد و اگر میزان کمک نهایی از این مقدار بیشتر شود، آن را به کاربران اعلام خواهد کرد. Pink Mercy از ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) در دسترس خواهد بود.

خرید این پوسته تنها راه شرکت در این عمل خیرخواهانه نیست. تعدادی محدود از تیشرت‌های Pink Mercy به قیمت سی دلار نیز در فروشگاه بازی Overwatch در دسترس هستند که تمامی سود حاصله از فروش آن‌ها نیز در اختیار این موسسه‌ی پژوهشی قرار خواهد گرفت. شما تنها با ورود به اکانت خود در مدت زمان مشخص‌شده‌ی این رویداد، آیکون مخصوص آن را دریافت خواهید کرد و با تماشای استریم‌های خیرخواهانه‌ی این بازی، صاحب آیکونی دیگر و چهار اسپری مخصوص می‌شوید. لیست کامل استریم‌های خیرخواهانه‌ی اورواچ را می‌توانید در سایت رسمی بلیزارد مشاهده کنید. برای دریافت اسپری‌ها فراموش نکنید که حساب کاربری Twitch و Blizzard خود را وارد کنید.

بلیزارد همیشه به انجام رویدادهای خیرخواهانه‌ی خود در بازی‌های مختلف معروف بوده است؛ برای مثال این شرکت پیش‌تر اقدام به عرضه‌ی حیوان دست‌آموز خاصی در World of Warcraft برای کمک به قربانیان فجایع غیر مترقبه یا اضافه کردن قهرمانی جدید به Hearthstone برای کمک به بهبود اوضاع حیات وحش کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده