// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹

بازی Pro Evolution Soccer 2019 به صورت رسمی معرفی شد

کمپانی کونامی بازی Pro Evolution Soccer 2019 را به صورت رسمی معرفی کرد.

یکی از لذت‌های صنعت بازی‌های ویدیویی، وجود دو رقیب به نام‌های FIFA و PES است که هرسال با انتشار نسخه‌های جدید این دو مجموعه، شاهد رقابتی هیجان‌انگیز در بازی‌های فوتبال هستیم و هر دو مجموعه، طرفداران بی‌شماری دارند. حال در بازه زمانی‌ای قرار گرفته‌ایم که سازنده‌های این دو مجموعه باید نسخه جدید سری پرطرفدار خود را معرفی کنند تا ببینیم نسخه 2019 فیفا و PES چه موارد تازه‌ای را در دسترس کاربران خود قرار خواهد داد.

امسال را می‌توان تا حدی سال سخت و سرنوشت‌سازی برای کونامی (Konami)، سازنده و ناشر سری PES، دانست؛ زیرا قرارداد آن‌ها با لیگ قهرمانان اروپا تمام شده است؛ موردی که تا به امروز باعث شده بود بازی‌های PES یک برتری نسبت به مجموعه FIFA داشته باشد. جدای از این مورد خبری منتشر شده بود حول اینکه کونامی امسال با تیم‌های بیشتری برای لایسنس کردن‌شان برای PES 2019 وارد همکاری شده است و قطعا این خبر خوشحال‌کننده‌ای برای هواداران است؛ زیرا سری PES از گذشته تا به امروز از مشکل لایسنس نبودن تیم‌ها و ورزشگاه‌ها رنج می‌برد. البته چند سالی است که شاهد قراردادهایی میان کونامی و تیم‌های مختلف هستیم که امیدواریم همانطور که اعلام شده، این قراردادها در سال جاری بیش از پیش افزایش پیدا کند.

بازی PES 2019

بازی PES 2019

حال با توجه به اخبار بازی، ظاهرا کمپانی کونامی زودتر از رقیب خود وارد عمل شده است و با انتشار یک ویدیو، بازی Pro Evolution Soccer 2019 را رسما معرفی کرد. این بازی در تاریخ ۶ شهریور برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و ویندوز منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده