نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

نویسندگان سریال The Witcher معرفی شدند

شبکه نتفلیکس فهرست نویسندگان قسمت‌های فصل اول سریال The Witcher (ویچر) را تایید و معرفی کرد.

اردیبهشت سال گذشته، شبکه نتفلیکس ساخت سریال The Witcher را که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر اندری ساپکوفسکی است، رسما تایید و اعلام کرد. ماه آذر سال گذشته، نت‌ فلیکس لورن اشمیت هیسریش، تهیه‌کننده اجرایی سریال The Defenders (دیفندرز) و سریال Daredevil (دردویل)، را به‌عنوان سازنده این سریال معرفی کرد و او وظیفه دارد تا این مجموعه فانتزی و حماسی را به دنیای تلویزیون بیاورد. فصل اول سریال The Witcher قرار است کمی کوتاه‌تر از حد انتظار باشد و تنها در ۸ قسمت تولید خواهد شد که انتظار نمی‌رود این سریال زودتر از سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. همچنین می‌دانیم که تنها کار نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی (پایلوت) به پایان رسیده و فیلمنامه ۷ قسمت دیگر هنوز نوشته نشده‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست نویسندگان قسمت‌های فصل اول سریال The Witcher تایید و معرفی شده‌اند.

جنی کلین با سابقه حضور در فصل دوم سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) و سریال Cloak & Dagger (شنل و خنجر)، اسنها کورس با سابقه حضور در سریال Daredevil و سریال Constantine (کنستانتین)، دکلان د بارا با سابقه حضور در سریال Funky Fables و سریال The Originals (اصیل‌ها) و کلر هیگینز با سابقه حضور در سریال The Worst Witch، از جمله نویسندگانی هستند که کار نوشتن فیلمنامه ۷ قسمت دیگر فصل اول سریال The Witcher را بر عهده خواهند داشت. فصل اول این سریال قرار است براساس دو رمان اول این مجموعه به‌نام‌های Sword of Destiny و The Last Wish تولید و منتشر شود. بخش زیادی از این نویسندگان پیش از این با هیسریش و Netflix همکاری کرده‌‌اند.

فیلمبرداری و تولید سریال The Witcher در اروپای شرقی، اروپای مرکزی و لهستان انجام خواهد شد و شان دانیل، جیسون براون، توماس باگینسکی و جارک سوکو نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال ویچر حضور خواهند داشت. علاوه بر این، ساپکوفسکی که این مجموعه را خلق کرده است،‌ به‌عنوان مشاور به تیم سازنده سریال The Witcher کمک خواهد کرد. احتمالا به‌زودی روند استخدام بازیگر این سریال نیز آغاز خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده