نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۶

نتفلیکس مشتری حق پخش فیلم «همه می دانند» است

کمپانی نتفلیکس یکی از مشتریان خرید حق پخش فیلم همه می‌دانند به کارگردانی اصغر فرهادی است.

کمپانی نتفلیکس (Netflix) یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه سینما است. به گزارش دنیای تصویر آنلاین و به نقل از ورایتی، نت‌فلیکس علاقه‌ی خود برای خرید حق پخش فیلم همه می دانند به کارگردانی اصغر فرهادی را اعلام کرده است. فیلم همه می‌دانند فیلم افتتاحیه جشنواره کن است و مدتی پیش نت فلیکس در رابطه با لزوم پخش سینمایی فیلم‌ها با جشنواره کن به مشکل خورده بود. این اختلافات تا جایی ادامه یافت که نت‌فلیکس فیلم‌هایش را از جشنواره خارج کرد. حال باید دید که نت‌فلیکس با وجود حضور فیلم همه می‌دانند در جشنواره کن، برای به دست آوردن حق پخش این فیلم وارد عمل خواهد شد یا خیر. حق پخش فیلم پیشین اصغر فرهادی یعنی فروشنده در اختیار «آمازون» بود.

اصغر فرهادی در رابطه با همه می‌دانند چنین می‌گوید:

چیزی که من همیشه در هرکدام از فیلم‌هایم پررنگ می‌کنم، همان چیزی است که خودم و جهان امروز بیش از هرچیزی نیاز دارد: همدلی برای انسان‌ها در فراسوی مرزها و فرهنگ‌ها!

فیلم «همه می‌دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی و با بازی خاویر باردم و پنه لوپه کروز در کشور اسپانیا و به زبان اسپانیایی تولید شده است. جدیدترین فیلم اصغر فرهادی در اولین اکران خصوصی‌اش بازخوردهای بسیار مثبتی از منتقدان فرانسوی دریافت کرده است. این فیلم در روزهای آینده اکران عمومی خود را در بیش از چهارصد سینمای کشور فرانسه آغاز خواهد کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده