// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

ویدیوهای بازی Fortnite با محوریت شخصیت تانوس

ویدیو‌های جدیدی از رویداد Avengers: Infinity War در بازی Fortnite منتشر شده است که در قالب آن‌ها می‌توانید با ویژگی‌های شخصیت تانوس آشنا شوید.

فیلم Avengers: Infinity War، به عنوان نوزدهمین فیلم جهان سینمایی مارول، مدتی پیش اکران شد. این فیلم که بسیاری از ابر‌قهرمانان مشهور کمپانی Marvel اعم از آیرون من، هالک، کاپیتان آمریکا، اسپایدر‌من، استارلرد، دکتر استرنج و بلک پنتر را در خود جای داده است، با استقبال گسترده‌ از سوی مخاطبین همراه شد و توانست در زمینه فروش، رکورد‌های مختلفی را به ثبت برساند. کمپانی Epic Games (اپیک گیمز)، سازنده بازی Fortnite که بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کرده است و روز‌به‌روز بر شهرت آن افزوده می‌شود، در اقدامی اعلام کرد که رویداد جدیدی با محوریت فیلم اونجرز: جنگ بی‌نهایت در دسترس علاقه‌مندان به بازی مذکور قرار می‌گیرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تریلر معرفی و گیم‌پلی شخصیت تانوس منتشر شده است.

در قالب تریلر منتشر شده از سوی کمپانی اپیک گیمز، نحوه دست پیدا کردن به شخصیت تانوس و یکی از قدرت‌های او را مشاهده می‌کنید. دستکش بی‌نهایت در نقطه‌ای از نقشه بازی فورت نایت قرار داده شده است و بازیکنان با به دست آوردن آن به شخصیت تانوس تبدیل خواهند شد. نتیجه این امر دستیابی به قدرت‌هایی نظیر پرش‌های بلند و سطح سلامتی و سپر بسیار زیاد است. تریلر معرفی شخصیت تانوس در بازی Fortnite در زیر قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات

در حالی که تریلر تانوس حاوی جزئیات قدرت‌ها و ویژگی‌های این شخصیت نیست و تنها به معرفی اجمالی آن بسنده می‌کند، یکی از کاربران وبسایت یوتیوب با نام کاربری Carnate، ویدیویی با محوریت شخصیت تانوس در بازی منتشر کرده است که گیم‌پلی شخصیت مذکور را به نمایش می‌گذارد. این ویدیو را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

رویداد فیلم Avengers: Infinity War در بازی Fortnite هم‌اکنون قابل دسترسی است و تا مدت نامعلومی ادامه خواهد داشت.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده