نویسنده: محمد حیدری
// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

Warriors Orochi 4 در ژاپن برای پلی استیشن 4 و سوییچ عرضه خواهد شد؛ تایید حضور ۱۷۰ شخصیت

مجله‌ی فامیتسو به‌تازگی تصاویر و اطلاعاتی در قالب پیش نمایش از مطلب فردای خود در مورد بازی Warriors Orochi 4 منتشر کرده است.

مجله‌ی فامیتسو به تازگی تصاویر پیش‌نمایشی از مطلب فردای خود در مورد اطلاعات تکمیلی بازی Warriors Orochi 4 (که در ژاپن تحت عنوان Musou Orochi 3 شناخته می‌شود) منتشر کرده است.

تابه‌حال مشخص شده است که این بازی در ژاپن برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد و علاوه بر این، می‌دانیم که Warriors Orochi 4 شامل ۱۷۰ شخصیت خواهد بود که بالاترین میزان شخصیت‌های قابل بازی در تاریخ این سری محسوب می‌شود. قطعا در میان این شخصیت‌ها افراد جدیدی نیز یافت خواهند شد، اما هنوز اطلاع دقیقی از هویت آن‌ها در دسترس نیست.

از دیگر قابلیت‌های اضافه‌شده به این نسخه‌ از بازی می‌توان به فنونی جدید تحت عنوان هنر الهی (به انگلیسی Divine Art و در ژاپنی Kami-Jutsu) اشاره کرد.

برای آگاهی از اطلاعات بیشتر باید تا فردا و انتشار مجله‌ی هفتگی فامیتسو منتظر ماند. قطعی بودن عرضه‌ی بازی در غرب نیز کاملا توسط استودیوی سازنده تایید شده است، اما اینکه Koei Tecmo این بازی را در آمریکای شمالی و اروپا برای چه پلتفرم‌هایی عرضه خواهد کرد فعلا در هاله‌ای در ابهام قرار دارد.

تصاویر کم‌کیفیت منتشر‌شده از مطلب فردای این مجله:

Famitsu - بازی Warriors Orochi 4

Famitsu - بازی Warriors Orochi 4


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده