// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Ramboat

بازی موبایل Ramboat اثر جذابی در سبک اکشن است که از بهترین المان‌ها برای خلق یک بازی اعتیادآور استفاده کرده است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Ramboat اثر ناب و جذابی در سبک اکشن است که توسط Genera Games عرضه شده است. این بازی دارای المان‌های ویژه و نابی است و می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را مشغول خود کند. وجود سلاح‌های متنوع و گیم پلی فوق‌العاده مبتکرانه، از بهترین فاکتورهایی است که بازی را واقعا تبدیل به یک اثر اعتیادآور کرده است.

گیم‌پلی این بازی اندروید بدین صورت است که باید روی قایق خودتان به سمت جلو حرکت و کلا هر دشمنی را که پیش روی خود می‌بینید نابود کنید. این نابودی وظیفه‌ای است که بازیکن آن را به راحت‌ترین شکل ممکن صورت می‌دهد و تنها باید سرعت حرکت شخصیت اصلی بازی را تنظیم کند و گاهی نیز پرش‌های موردنیاز را انجام دهد؛ به غیر از این، شلیک‌ها به طور خودکار انجام می‌شوند و شما صرفا نقش جاخالی‌دهنده و انجام پرش‌های آکروباتیک هیجان‌انگیز را دارید. اما هدف از گفتن این‌ها، تخریب بازی و بد جلوه دادن آن نیست؛ بلکه کاملا برعکس است و بازیکن در آن نهایت لذت را می‌تواند از تجربه بازی ببرد. در این گیم‌پلی، شخصیت اصلی بازی مرتبا شلیک می‌کند و برحسب جایگاهی که شما نسبت به دشمنان خود دارید، این شلیک‌ها سریع‌تر یا کندتر می‌شود. اگر در فاصله نزدیک‌تر و البته زاویه بهتری برای شلیک قرار داشته باشید، شلیک‌ها به هدف خواهد خورد و نابودی دشمنان حاصل خواهد شد. پس وظیفه‌ای که شما در بازی دارید، حرکت درست در محیط بازی و پرش‌های به‌موقع است تا دشمنانی را که روی زمین یا هوا قرار دارند بدون اتلاف وقت نابود کنید.

Ramboat

این  دشمنان به طور مرتب روی سر شما نارنجک‌ها و موشک‌های بسیاری پرتاب می‌کنند و شما باید جاخالی بدهید. میزان سلامتی شما نشان از فرصت نهایی برای پیش‌روی بیش‌تر در بازی دارد و اگر نتوانید مهارت خود را بالاتر ببرید، قطعا در مراحل بالاتر شکست خواهید خورد. یکی از نکات بارزی که در هنگام تجربه بازی به آن برخورد می‌کنید، حرکات آهسته در هنگام پرش‌ها است. این حرکات آهسته زمانی که در زاویه مناسبی نسبت به چندین دشمن قرار می‌گیرید، فعال می‌شود و شما به مانند صحنه‌های سینمایی، صحنه شلیک‌های دقیقی را خواهید دید که یکی یکی به دشمنان برخورد می‌کند و بازی در این لحظه واقعا حس و حال نابی را به بازیکنان القا می‌کند.

گرافیک این بازی آیفون از چشم‌نوازترین بخش‌های این اثر است و به قدری از رنگ‌بندی‌های مناسب و صحنه‌های زنده استفاده شده است که به هیچ عنوان خسته‌کننده نیست و هر لحظه از حضور در مناطق جدیدتر احساس خوبی پیدا خواهید کرد. وجود درخت‌ها و وسایل اسرارآمیز در هر مرحله به چشم می‌خورد و تجربه چنین محیط‌هایی می‌تواند فارغ از تجربه گیم‌پلی بازی، حس خوب و تاثیرگذاری را روی بازیکن داشته باشد. بازی یک ریتم اعتیادآور دارد که مبتنی بر پیش‌روی امتیازی است و هرچه که دوام بیش‌تری در بازی داشته باشید و سکه‌ها و پول‌های بیش‌تری را کسب کنید، می‌توانید امتیاز بهتری را به‌دست آورید و همچنین از بخش‌های ویژه بازی نیز بهره‌مند شوید؛ بخش‌های ویژه‌ای نظیر آپگرید سلاح و استفاده از قایق‌های جدیدتر، که می‌تواند حکم تشویق مناسبی برای کسب چنین امتیازاتی در بازی باشد.

Ramboat

صداگذاری بازی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود و طوری با گیم‌پلی بازی همخوانی دارد که حس و حال یک تیرانداز ماهر را پیدا می‌کنید و از صدای خارج شدن فشنگ از تفنگ، لذت خاصی به شما القا می‌شود. هنگام تجربه بازی، گاهی هلیکوپترهای غول پیکری ظاهر می‌شوند که برای نابودی آنها باید زمان زیادی را صرف و البته از جاخالی‌های متعددی نیز استفاده کنید. در هنگام جاخالی دادن، دوباره همان صحنه‌های آهسته ظاهر می‌شوند و بازیکن هیجان بالایی از آنها می‌برد. بازی در کل ریتم ثابتی دارد و شاهد مکث در بازی نیستیم. هنگامی که یک مرحله را به پایان می‌رسانید، به طور خودکار وارد محیط و مرحله بعدی می‌شوید و دوباره روز از نو و روزی از نو. تنوع خاصی را در زمینه دشمن‌ها شاهد نیستیم و بیش‌تر همان شخصیت‌های همیشگی را مشاهده می‌کنید که البته در زاویه‌های مختلفی روبه‌روی شما ایستادگی می‌کنند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که همواره حواستان به هر سو باشد، تا مبادا گلوله‌ها و موشک‌های ناگهانی به شما برخورد کنند و دچار غافلگیری شوید. این موضوع مهارت خاصی را می‌طلبد که باید با انجام دادن مکرر بازی به آن دست پیدا کنید.

بازی Ramboat تجربه دلپذیری از یک بازی اعتیادآور است که گیم‌پلی تقریبا مبتکرانه‌ای دارد و تجربه جدیدی را به بازیکنان طرفدار این سبک ارائه می‌کند. تنها وظیفه شما در این بازی اکشن، تنظیم سرعت و پرش‌های به‌موقع است. باید حواستان به اطراف باشد و بتوانید تا شلیک‌های بی نهایت را برای پیروزی در هر مرحله انجام دهید. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ramboat


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده