نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷

رویداد جدید بازی Fortnite با محوریت فیلم Avengers: Infinity War آغاز شد

به لطف رویداد جدید بازی Fortnite، می‌توانید در نقش تانوس بازی را پیش ببرید و بلای جان دیگر بازیکنان شوید. در این مطلب جزئیات این رویداد را به تفصیل بیان می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

همانطور که دیروز در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم، کمپانی Epic Games، سازنده‌ی بازی فورتنایت، و شرکت مارول طیِ یک همکاری جذاب، رویدادی را برای این بازی مفرح با محوریت فیلم انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت طراحی کرده‌اند. این رویداد امروز آغاز شده است و حالا شما می‌توانید در نقش تانوس شکست‌ناپذیر قرار بگیرید و دیگر بازیکنان را به چالش بکشید.

در طی این رویداد، در همان ابتدای شروع بازی یک شهاب سنگ با زمین برخورد خواهد کرد. این شهاب سنگ حامل دستکش بی‌نهایت (همان Infinity Gauntlet معروف!) است و بازیکنی که به آن دست یابد، به تانوس تبدیل می‌شود و قدرت‌های او را به‌دست خواهد آورد.

اگر تانوس کشته شود، دستکش او دراپ می‌شود و یک بازیکن دیگر می‌تواند آن را بردارد و به تانوس تبدیل شود. همچنین اگر شهاب‌سنگِ مذکور بعد از مدتی دست نخورده بماند و کسی سراغش نرود، به صورتِ خود به خودی در جایی دیگر از نقشه ظاهر خواهد شد. طبق معمول، کسی که تا پایان هر بازی (که به لطف این رویداد ۱۵ دقیقه طول خواهد کشید) زنده بماند، عنوان Victory Royale را یدک خواهد کشید.

این رویداد همچنین چیزهای دیگری به گیم‌پلی بازی اضافه خواهد کرد که به مهم‌ترین‌شان می‌پردازیم:

قابلیت‌های کاراکتر تانوس

  • توانایی اول: یک مشت قدرتمند که دشمنان را به عقب پرتاب و سازه‌ها را نابود می‌کند
  • توانایی دوم: تانوس می‌تواند یک سقوط آزاد را با ضربه‌ای قدرتمند به پایان برساند و به دشمنان و سازه‌هایی که در آن منطقه قرار دارند آسیب بزند
  • توانایی سوم: او می‌تواند انرژی Power Stone را به یک گلوله آتشین تبدیل و به سمت دشمنان پرتاب کند. این گلوله آتشین به مرور به دشمنان آسیب وارد می‌کند
  • توانایی چهارم: تانوس می‌تواند به انجام یک Super-Jump خود را به تمام اجزای نقشه برساند؛ البته او نمی‌تواند با این ابر پرش از بزرگ‌ترین سازه‌های موجود در نقشه بالا برود.

سایر نکات قابل ذکر در مورد تانوس این است که او نمی‌تواند سازه بسازد یا از سلاح‌های موجود در نقشه‌ها استفاده کند. او مثل دیگر بازیکنان نوار Shield و Health دارد، اما به محض این که یک بازیکن را بکشد نوار شیلد او پر می‌شود؛ در حالی که نوار سلامتی‌اش اصلا بازیابی نمی‌شود.

اصلی‌ترین موارد اضافه‌شده به بازی مربوط به کاراکتر تانوس می‌شوند؛ البته مواردی دیگر مثل رفع باگ، تغییراتی در نرخ دراپ یک سری از آیتم‌های داخل بازی، حذف شدن صفحه‌ی لودینگ بین جزیره آغازین و Battle Bus و تغییرات در دیگر بخش‌های بازی از موارد قابل ذکر این رویداد جدید و جذاب است که هم‌اکنون می‌توانید در آن شرکت کنید.

همین الآن می‌توانید حالت بتل رویال بازی فورتنایت را روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر به صورت رایگان انجام دهید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده