نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

تاریخ پخش فصل چهارم و پایانی سریال Twelve Monkeys اعلام شد

شبکه سای‌فای (SyFy) با انتشار تریلری تاریخ پخش فصل چهارم و پایانی سریال 12 میمون (12Monkeys) را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل چهارم و پایانی سریال Twelve Monkeys تایید و اعلام شده است. شبکه سای فای اعلام کرد فصل چهارم این سریال در ۱۱ قسمت تولید شده و قرار است در چهار هفته به‌صورت ویژه از این شبکه منتشر شود. پخش فصل چهارم این سریال قرار است از روز جمعه، ۱۵ ژوئن امسال (۲۵ خرداد) آغاز شود و در این برنامه ویژه، در طول سه هفته قرار است هر جمعه سه قسمت از فصل چهارم سریال Twelve Monkeys به روی آنتن برود. در هفته چهارم دو قسمت پایانی فصل چهارم که در واقع یک قسمت دو ساعته است، از شبکه سای‌فای منتشر خواهد شد. علاوه بر این، شبکه سای‌فای یک تریلر کوتاه از فصل چهارم سریال Twelve Monkeys منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از این سریال است و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

آرون استنفورد، آماندا شول، کرک اسودو، نوآ بین، تاد استاشویک، امیلی همپشر و باربارا سکووا از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Twelve Monkeys حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته، کار ساخت سریال 12Monkeys بر عهده تری متالس بوده است. همچنین متالس کارگردانی سه قسمت پایانی سریال را بر عهده داشته است. دو تصویر جدید از فصل چهارم این سریال نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Twelve Monkeys

Twelve Monkeys

سریال 12 Monkeys براساس فیلمی به همین نام که در سال ۱۹۹۵ منتشر شده، تولید شده است که خط داستانی متفاوت‌تری نسبت به منبع اصلی دارد. این سریال داستان جیمز کول در آینده آخر الزمانی را روایت می‌کند که به سال ۲۰۱۵ باز می‌گردد تا با کمک کسندرا ریلی از شیوع یک ویروس مرگبار جلوگیری کنند و برای رسیدن به این مهم، آن‌ها باید موانعی چون ارتش ۱۲ میمون را پشت سر بگذارند؛ اما در ادامه متوجه می‌شوند که آن‌ها باید ویتنس را برای جلوگیری از این اتفاق شکست دهند. طبق خلاصه داستان فصل چهارم سریال Twelve Monkeys، زمانی که شخصیت‌های سریال بار دیگر به هم می‌پیوندند، سفر به زمان‌های بسیار دورتر کار آسانی نیست. آن‌ها به دنبال کلیدی برای از بین بردن ویتنس و ارتش ۱۲ میمون برای همیشه هستند، اما یک فداکاری بسیار بزرگ نیاز است.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده